استانداری ایلام

آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

انتخاب استاندارایلام بعنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور و ذکر چند نکته

انتخاب استاندارایلام بعنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور و ذکر چند نکته

 انتخاب استاندارایلام بعنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور و ذکر چند نکته

طی حکمی از سوی وزیر کشور، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با حفظ سمت بعنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور منصوب شد.

شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور. این شورا بالاترین مرجع سیاست گذاری در حوزه اداری، استخدامی و مدیریتی در کشور است که به ریاست وزیر کشور و عضویت معاونین وی تشکیل می شود.

شورای راهبری توسعه مدیریت دارای ۶ کمیته تخصصی از قبیل کمیته های اصلاح ساختار وفرایندها، دولت الکترونیک وهوشمند سازی، منابع انسانی و فرهنگ سازمانی، خدمات عمومی و فناوری مدیریتی، سلامت اداری، ارزیابی عملکرد وتکریم ارباب رجوع و آموزش و پژوهش است.

جایگاه شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور‌. این شورا از آنجا حائز اهمیت است که دارای وظایف مهم و خطیری چون تهیه برنامه جامع اصلاح نظامی اداری وزارت کشور، استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها، طراحی مدل مدیریتی نوین، تعیین وظایف واختیارات قابل واگذاری به استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها، بررسی و تهیه برنامه عملیاتی اصلاح فرایند ها است.

اما چرا استاندار ایلام؟ انتخاب استاندار ایلام به نمایندگی از تمام استانداران کشور در این شورای مهم می تواند نشان از تجربه بالای استاندار کارکشته این روزهای ایلام و عملکرد موفق وی در حوزه های اداری، استخدامی و مدیریتی داشته باشد.

پرواضح است که دوران مدیریتی قاسم سلیمانی دشتکی بعنوان نماینده عالی دولت که دومین تجربه استانداری خود را در استان ایلام می گذراند آنقدر موفق و چشمگیر بوده است که امروز وی بعنوان منتخب استانداران کشور در این شورای مهم و راهبری حضور دارد.

اما چرا استاندار ایلام؟ در اینجا می توان گفت که اشراف و تسلط به امور اداری و استخدامی و مدیریتی، عملکرد موفق در عملیاتی کردن برنامه ها و راهبردهای ترسیم شده، اجرای راهبردهای موفق مدیریتی در حذف بروکراسی اداری بر سر راه سرمایه گذاری و امورات مردم، کسب رتبه برتر دستگاه های اجرایی استان در تکریم ارباب رجوع در کشور، تجربه موفق در مدیریت بحران بویژه در سیل فروردین ماه ۹۸، برگزاری موفق مراسم باشکوه اربعین ۹۸، ارتقای شاخص های استان در حوزه های مختلف و ... در انتخاب استاندار ایلام به نمایندگی از ۳۱ استان کشور در شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور بعنوان بالاترین مرجع سیاست گذاری در حوزه اداری، استخدامی و مدیریتی کشور بی‌تاثیر نبوده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است