استانداری ایلام

استاندار ایلام

حضور حداکثری در انتخابات مهم ترین پشتوانه برای کشور است

حضور حداکثری در انتخابات مهم ترین پشتوانه برای کشور است

‍ استاندار ایلام:
 حضور حداکثری در انتخابات مهم ترین پشتوانه برای کشور است/ پررنگ شدن مباحث قومی باعث ایجاد اختلاف نشود/برای انتخاب افراد اصلح برنامه محوری مهم تر از قوم گرایی است/حافظ و امانت دار رای مردم خواهیم بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکیاستاندارایلام صبح روز شنبه ۲۶ بهمن ماه در حاشیه نشست ستاد هماهنگی پیگیری مناسب سازی فضاهای اداری برای معلولین و سالمندان استان با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات این دوره به خاطر شرایط امروز کشور و منطقه از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی با اشاره به این موضوع که حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم ترین پشتوانه برای کشور، نظام و مردم است، تاکید کرد: اگر نمایندگان با پشتوانه رای بالا و قوی به مجلس بروند با توان بیشتری می توانند کار کنند.

وی افزود: خوشبختانه در استان ایلام پیشینه نشان داده است که مشارکت مردم در انتخابات بالا است و امیدواریم در این دوره نیز وضع به همین منوال پیش برود.

استاندار ایلام در ادامه از پررنگ شدن مباحث قومی و قبیله ای در انتخابات هشدار داد و گفت: اگرچه پررنگ شدن مسائل قومی در انتخابات مشارکت را بالا می برد اما بایست مواظب بود که در ادامه این مباحث موجب بروز اختلافات نشود.

وی در ادامه گفت: علاقه داشتم در استان مسائل قومی به مسائل فکری و برنامه ای تبدیل شوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به این مطلب که اگر مردم به بحث قبیله ای رأی می دهند به افراد ارزشمند و توانمند رأی دهند، اضافه کرد:
در اینجا بایست برنامه محوری ملاک باشد و صرفا ملاک برتری مسائل قومی نباشد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: در طول مدتی که به استان آمده ام همه وقت شغلی و خانوادگی ام و تمام تلاشم برای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم استان بکار بسته ام.

وی ادامه داد: در این مدت بیشتر از ۵ تا ۶ روز مرخصی نگرفته ام و همه فکر و ذهنم سربلندی ایلام بوده است و امروز نیز از سر دلسوزی از مردم خوب و همیشه در صحنه استان تقاضا دارم که در انتخابات با وحدت و همدلی حضور پرشور و حداکثری داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

استاندار ایلام در پایان با عنوان این مطلب که ما به مردم اطمینان می دهیم که حافظ و امانت دار رای آنان خواهیم بود، تصریح نمود: در انتخابات سه اصل سلامت، امنیت و حضور حداکثری برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه در تلاش هستیم انتخاباتی امن، سالم و با مشارکت حداکثری برگزار نماییم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است