استانداری ایلام

معاون منابع انسانی استانداری ایلام

از برگزاری آیین های معنوی شب قدر با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در نقاط مشخص شده در استان خبر داد

از برگزاری آیین های معنوی شب قدر با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در نقاط مشخص شده در استان خبر داد

شب قدر با فاصله گذاری هوشمند در نقاط مشخص شده برگزار می‌شود

معاون منابع انسانی استانداری ایلام از برگزاری آیین های معنوی شب قدر با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در نقاط مشخص شده در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ معروف بسطامی گفت: آیین های معنوی شب قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی در نقاط مشخص شده و شهرستان‌های سفید برگزار می‌شود. این مقام مسئول در نشست شورای اقامه نماز استان اظهار داشت: نماز یکی از ارکان اصلی دین اسلام بوده و با توجه به شیوع بیماری کرونا اکنون به صورت جماعت برگزار نمی‌شود اما با رعایت پروتکل های اعلامی و رعایت بهداشت افراد می‌توانند با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی در مناطق سفید و به صورت محدود و فریضه الهی را به جا آورند.
وی از دستگاه اجرایی استان خواست در راستای ترویج فرهنگ اقامه فریضه نماز از محل اعتبارات جاری به این مقوله معنوی فرهنگی توجه کنند .
بسطامی همچنین به امضای تفاهمنامه‌ای منعقد با دستگاه‌ها در زمینه ترویج نماز و برنامه‌های فرهنگی توسط ستاد اقامه نماز و ادارات استان تاکید کرد:  
معاون توسعه منابع انسانی استانداری به برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان به صورت مشترک و برگزاری دوره های آموزش و مسابقات کتابخوانی در سطح استان برای کلیه کارکنان به منظور ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و افزود: به منظور توجه به نماز اول وقت کلیه جلسات همایش ها و کلاس های آموزشی نباید به هنگام نماز برگزار شود و سعی شود برگزاری فریضه نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی برگزار شود

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است