استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام عنوان کرد:

برنامه ریزی برای ایجاد قریب ۱۱ هزار شغل در سال جاری

برنامه ریزی برای ایجاد قریب ۱۱ هزار شغل در سال جاری

معاون استاندار ایلام عنوان کرد:
برنامه ریزی برای ایجاد قریب ۱۱ هزار شغل در سال جاری

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام حیدر نعمتی روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان ایلام گفت: سهم این استان برای ایجاد اشتغال در سال جاری ۱۰ هزار و ۷۱۶ نفر است.

وی افزود: برنامه دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغال برای استان‌ها تهیه شده است و در آخرین نشست استانداران و معاونان اقتصادی استانداران سرار کشور جمع‌بندی همه استان‌ها مطرح و برش‌های استانی ایجاد اشتغال تعیین شد.

وی ادامه داد: سهم استان ایلام از ایجاد اشتغال در سال جاری مشخص و ابلاغ و در همین راستا به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است تا به تفکیک هر شهرستان و هر پروژه تقسیم‌بندی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: رصد و راستی‌آزمایی تقسیم‌بندی‌ها صورت می‌گیرد و وضعیت دستگاه‌هایی که به تعهدات خود در قبال ایجاد اشتغال عمل نکنند، بررسی و آسیب‌شناسی می‌شود.

وی اظهار داشت: به فرمانداران نیز اعلام شده است تا در کارگروه‌های اشتغال مطرح و مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم بر اساس برنامه زمان‌بندی به تعهدات استان در خصوص ایجاد اشتغال عمل کنیم.

نعمتی با اشاره به دغدغه‌ استاندار ایلام در خصوص مسایل و مشکلات استان و صنوف و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: باید به صورت دوره‌ای همه واحدهای مشکل‌دار استان شناسایی شوند و در راستای مسایل و مشکلات آنها برنامه‌ریزی لازم انجام گیرد.

وی  گفت: کسب و کارهایی در استان وجود دارد که با اندک مشاوره، رفع بیمه و مالیات می‌توان مشکلات واحدهای تولیدی آن‌ها را برطرف کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: با توجه به شعار سال باید برای احیا، تکمیل ظرفیت و توسعه واحدهای تولیدی استان در راستای افزایش تولید و تثبیت و ایجاد اشتغال گام برداشت.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان خواست: با بازدیدهای میدانی اطلاعات بیشتری در خصوص واحدهای تولیدی کسب کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است