استانداری ایلام

بسطامی معاون استاندار

امنیت غذایی مردم از مهمترین و اساسی ترین امور محوله دولت هاست که به لطف خدا و تلاش های همکاران در وزارت جهاد کشاورزی این امر به خوبی محقق شده است.

امنیت غذایی مردم از مهمترین و اساسی ترین امور محوله دولت هاست که به لطف خدا و تلاش های همکاران در وزارت جهاد کشاورزی این امر به خوبی محقق شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان منصوب شد.
جلسه تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.
این مراسم با حضور"طلایی" معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، "بسطامی" معاون استاندار ایلام، معاونین، مدیران کل ادارات تابعه و همکاران جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام برگزار گردید.
در این آیین بسطامی معاون استاندار ضمن تقدیر از زحمات سید تراب میری رییس سابق سازمان، وی را مدیری با تجربه خوش فکر و صاحب نظر در زمینه کشاورزی خواند و اظهار امیدواری کرد از ظرفیت و توانمندی های این مدیر ایلامی در سطح وزارتخانه استفاده شود.
وی همچنین رییس جدید جهاد کشاورزی استان را فردی با اشراف کامل بر ظرفیت های استان و مدیری توانمند از خانواده جهاد دانست و برای ایشان آرزوی توفیق کرد.
بسطامی معاون استاندار در ادامه لزوم توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید نامگذاری شده را بر همه لازم دانست و اضافه کرد از مهمترین بخش های تولیدی کشور همین بخش کشاورزی است که با توجه به ظرفیت ها و منابع استان و در صورت اعمال مدیریت صحیح می توان کاستی های به وجود امده در راه توسعه یافتگی استان بر اثر جنگ تحمیلی و دوران بازسازی را تا حدودی جبران کرد.
وی همچنین لازمه خدمت در بخش کشاورزی را داشتن روحیه جهادی و انقلابی دانست و گفت تامین امنیت غذایی مردم از مهمترین و اساسی ترین امور محوله دولت هاست که به لطف خدا و تلاش های همکاران در وزارت جهاد کشاورزی این امر به خوبی محقق شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است