استانداری ایلام

شیرخانی مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری

نشست هم اندیشی با حضور سرکار خانم شیرخانی مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان

نشست هم اندیشی با حضور سرکار خانم شیرخانی مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان

نشست هم اندیشی با حضور سرکار خانم شیرخانی مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان و جناب آقای شریفی مشاور اجرایی اداره کل آموزش و پرورش در تاریخ 99/4/1 در محل دفتر مدیرکل آموزش و پروش استان ایلام برگزار گردید . آقای زینی وند خلاصه ای از وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق روستایی و عشایری و اقدامات صورت گرفته در راستای حل این معضل بیان کرد وگفتند بیشترین کودکان بازمانده از تحصیل در شهرستان های هلیلان و بخش موسیان ساکن هستند .
سرکار خانم شیرخانی نیز بیان نمودند افزایش آمار کودکان بازمانده از تحصیل می تواند جامعه را طی سال های آتی با مشکلات متعدد فرهنگی و علمی وامنیتی مواجه نماید . ایشان خواستار پیگیری مجدد طرح توسعه سواد آموزی زنان ودختران عشایر شدند. ایشان ضمن  ابراز نگرانی از وضعیت موجود بیان نمودند : بی سوادی در جامعه زنان روستایی و عشایری از چالش های پیش روی توسعه در این مناطق است . مدیرکل آموزش و پرورش ضمن استقبال از پیگیری مجدد این از درخواست تأمین اعتبار جهت اجرای طرح مذکور خبر داد .
در پایان سرکار خانم شیرخانی خواستار افزایش سهم زنان توانمند در پست های مدیریتی آموزش و پروش استان در راستای رفع تبعیض و گسترش عدالت جنسیتی گردید.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است