استانداری ایلام

آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام:

اثربخشی به دیپلماسی با منطق گفتگو

اثربخشی به دیپلماسی با منطق گفتگو

⭕️ در آستانه سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به ایلام
✍️ آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام:
✅ اثربخشی به دیپلماسی با منطق گفتگو

《استاندار ایلام در این شرایط سخت‌ مالی با طراحی یک استراتژی دقیق و راهبردی از طریق اثربخشی به دیپلماسی با منطق گفتگو در رایزنی با مسئولان‌ ارشد کشوری و لشکری به ویژه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور توانسته است عزم جدی خود را در کسب منافع استان نشان دهد》

آنچه که ظرف دو سه سال اخیر در زمان حضور قاسم سلیمانی‌دشتکی بعنوان استاندار ایلام برای مردم استان و حتی مسئولان ارشد کشوری ثابت شده است پیگیری و دوندگی های بیشمار وی در گفتگو با مسئولان ارشد کشوری در استیفای منافع استان در مرکز بوده است.

در این بین سازمان برنامه و بودجه کشور به لحاظ وظایف مهم و خطیری که بر منابع اعتباری و مالی کشور دارد یکی از مهم ترین دستگاه هایی بوده که هدف رفت و آمدهای دائمی استاندار ایلام قرار گرفته است. سازمانی مهم و البته تاثیرگذار که امروز به سبب حضور پرتکرار استاندار ایلام حتی کارشناسان آن نام قاسم سلیمانی‌دشتکی را به خوبی می شناسند.

و امروز و همزمان با تحریم های ظالمانه و شرایط سخت کرونایی و مالی نگاه نماینده عالی دولت در استان به این سازمان مهم بیش از پیش متمرکز شده به طوری که از اوایل سال جاری تا کنون و ظرف ۶ ماه گذشته وی بیش از ۲۵ دیدار را با مسئولان ارشد و میانی این سازمان برگزار نموده است.

حاصل و خروجی این رفت و آمدها طی ۳۴ ماه گذشته علاوه بر افزایش اعتبارات استان در بودجه سالیانه، اختصاص و تخصیص منابع مالی فراوان در طرح هاو پروژه های ملی و استانی برای استان که نمونه آن را در سفر تیم ارشد تیم اقتصادی کشور در تیرماه سال گذشته به ایلام به سرپرستی دکتر پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور، رئیس دیوان محاسبات کشور، مدیرعامل صندوق توسعه ملی کشور، مدیر عامل بانک ملی ورئیس کمیسیون هماهنگی بانک های کشور ونیز رئیس شورای بانک های خصوصی دیدیم و امروز نیز در آستانه سفر معاون رئیس جمهور و رئیس‌سازمان برنامه‌وبودجه کشور به ایلام هستیم که به زودی این اتفاق مهم نیز خواهد افتاد.

در این راستا قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام با دعوت از دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از یک ماه پیش مقدمات این سفر مهم را تدارک دید تا امروز سعید جغتايي رئيس امور پايش، ارزيابي و اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بودجه كشور جهت بازديد و بررسی طرح ها و پروژه های استان به ایلام سفر کند و پس از جمع بندی گزارش با استاندار ایلام به معاون رئیس جمهور جهت تصویب در سفر ایشان به ایلام ارائه دهد.

جان کلام آنکه استاندار ایلام در این شرایط سخت‌ مالی با طراحی یک استراتژی دقیق و راهبردی از طریق اثربخشی به دیپلماسی با منطق گفتگو در رایزنی با مسئولان‌ ارشد کشوری و لشکری به ویژه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور توانسته است عزم جدی خود را در کسب منافع استان نشان دهد تا امروز در آستانه سفر معاون رئیس‌جمهور به استان شاهد یک دستاورد مهم دیگر باشیم. و آن اینکه در این سفر مهم قرار است بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح ها و پروژه های اولویت دار استان در سال جهش تولید به تصویب برسد.

اختصاص ۳۰۰ ميليارد تومان به طرح و پروژه های جهش تولید در استان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور را به ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبارات سیل فروردین ماه بعلاوه اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری برای طرح های زنجیره تولید و ایضا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اختصاص یافته به مناطق محروم استان توسط بنیاد مستضعفان و معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و ... که چیزی بیش از ۷ برابر بودجه عمرانی استان در سال جاری در این شرایط سخت مالی برآورد می شود که البته این میزان اعتبار سوای ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ظرف سه سال گذشته در استان است که اثربخشی دیپلماسی استاندار ایلام با منطق گفتگو را به نمایش می گذارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است