استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

توسعه راه ها باعث کاهش ۱۹ درصدی تصادفات ایلام شده است/لزوم ارتقاء شاخص‌های ایمنی حمل ونقل و ترافیک

توسعه راه ها باعث کاهش ۱۹ درصدی تصادفات ایلام شده است/لزوم ارتقاء شاخص‌های ایمنی حمل ونقل و ترافیک

معاون استاندار ایلام:
⭕️ توسعه راه ها باعث کاهش ۱۹ درصدی تصادفات ایلام شده است/لزوم ارتقاء شاخص‌های ایمنی حمل ونقل و ترافیک

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز سه شنبه ۸ مهر ماه در نشست شورای راهبردی تصادفات استان بر لزوم ارتقاء شاخص های ایمنی حمل ونقل و ترافیک از جمله کیفیت روسازی، خط کشی و علائم جاده ای تأکید کرد و گفت: لازم است تولیدات خلاقانه رسانه ای برای اصلاح فرهنگ رفتاری رانندگان از سوی رسانه های جمعی، در دستور کار باشد.

وی در ادامه گفت: دستگاه های مرتبط چون راه و شهرسازی و اداره حمل و نقل جاده ای با همکاری پلیس راه استان باید نقاط پر خطر را حذف کنند زیرا نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

وی افزود: البته اقدامات خوبی در زمینه توسعه راه ها در این استان انجام گرفته که کاهش ۱۹ درصدی تصادفات را در پی داشته است.

دکتر نوذری با اشاره به این مطلب که به جهت توپوگرافی و موقعیت جغرافیایی استان، اقدامات زیرساختی جهت حذف نقاط حادثه خیز و پر خطر بسیار سخت تر از سایر استان هاست، تصریح نمود: با این حال لازم است در جهت استاندارد سازی مسیرها بیشترین توجه را داشت چراکه این مقوله با جان آدم ها سرو کار دارد.

وی ادامه داد: نیارمند ادامه روند کنترل و نظارت بر ترددهای جاده ای‌ توسط پلیس راه استان هستیم که مشارکت و همکاری مردم در بهبود این وضعیت ترافیکی بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: ورودی و خروجی شهرها و میادین اصلی شهر از مهمترین عامل ایجاد تصادفات درون شهری هستند که در این راستا باید شهرداران با همکاری راهنمایی و رانندگی اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان از شهردار ایلام خواست که در نقاط پر حادثه شهر چون بلوار مدرس، بلوار شهید بهشتی و میادین اصلی نسبت به ساماندهی وانت بار و نیسان ها و دستفروش ها اقدام نماید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است