استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که خداوند هنوز از بشر ناامید نشده است

هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که خداوند هنوز از بشر ناامید نشده است

((هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که خداوند هنوز از بشر ناامید نشده است))
کودکان گلهای باغ هستی ؛ لبریز از شکوفه های مهر و امید و سرمایه های آینده ساز هر ملتی هستند که با حضور و وجود خود کانون خانواده را مهمان بهاری همیشگی می کنند.
کودکان سرمایه های جامعه هستند که آینده روشن برای ملت از نگاه معصومانه آنان قابل تصویر و تصور می شود ؛ این نونهالان محبوب برای رشد و بالندگی نیاز به آرامش و شادی و زیستن در دنیایی رنگی دارند و این مهم می طلبد در روزهای پردلهره و نگران کننده بیماری منحوس کرونا بیش از پیش مراقب دنیای ساده آنان باشیم.
خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی در رعایت حقوق و رشد و تربیت کودکان نقش مهمی را به عهده دارد و دوران کودکی نیز به عنوان یکی از مهمترین دوره های رشد و تکامل شخصیت انسان و نیز مهمترین دوران پرورش استعدادهای خدادادی ایشان ؛ دورانی حیاتی و تعیین کننده در زندگی نسل بشر است.
امسال هفته ملی کودک (( 12 مهر تا 17 مهرماه )) در شرایطی آغاز شده که از یکسو به دلیل تقارن با ایام اربعین سوگواری سرور و سالار شهیدان و همچنین به دلیل مواجهه با شیوع ویروس کرونا از سوی دیگر ناچاریم پیام تبریک خود را بصورت غیر مستقیم و در فضای مجازی عنوان نماییم ؛ بدون شک همه روزها متعلق به کودکان است ولی هفته ملی کودک فرصتی ارزشمند است برای بذل توجهی مضاعف و یادآوری وظایفی که همه جامعه در برابر کودکان بعهده دارند .
اینجانب بدینوسیله هفته کودک را به تمامی کودکان میهن عزیزمان ایران بویژه نونهالان ارزشمند استان ایلام و خانواده های بزرگوار ایشان تبریک می گویم و رشد و اعتلای فکری و علمی این عزیزان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
                                                                              زینب شیرخانی
                                                             مدیر کل امور زنان وخانواده استانداری

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است