استانداری ایلام

در پی تشدید وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر اتفاق افتاد:

ماموریت استاندار ایلام به معاون سیاسی و امنیتی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان برای بررسی اوضاع منطقه/سفر معاون استاندار به شهرستان دره شهر

ماموریت استاندار ایلام به معاون سیاسی و امنیتی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان برای بررسی اوضاع منطقه/سفر معاون استاندار به شهرستان دره شهر

در پی تشدید وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر اتفاق افتاد:
⭕️ ماموریت استاندار ایلام به معاون سیاسی و امنیتی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان برای بررسی اوضاع منطقه/سفر معاون استاندار به شهرستان دره شهر

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در پی تشدید اوضاع کرونا در شهرستان دره شهر قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام و رئيس ستاداستانی مبارزه باکرونا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری را به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان مامور بررسی و رسیدگی به اوضاع منطقه نمود.

بر اساس این گزارش امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام به شهرستان دره شهر سفر کرد و نشست فوق‌العاده ستاد استانی کرونا را با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار دره شهر و دیگر مسئولان‌ استانی و محلی تشکیل داد.

دکتر نوذری در این نشست که با حضور دکتر صادقی فر معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد در ابتدا گزارشی از وضعیت استان و شهرستان دره شهر در بحث کرونا ارائه داد و گفت: بر اساس بررسی های بعمل آمده شهرستان دره شهر یکی از شهرستان های استان و کشور است که در بحث کرونا شرایط خطرناکی دارد و اگر مردم و مسئولان منطقه نسبت به این مهم توجه جدی نداشته باشند وضعیت از این هم بحرانی تر خواهد شد.

وی عدم رعایت پروتکل‌های های بهداشتی، حضور در مراسمات و گردهمایی ها، هم مرز بودن با استان لرستان، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در امور کشاورزی، عدم اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان‌ و ... را از عوامل بدتر شدن وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر عنوان کرد و تاکید کرد: بر سر سلامتی مردم نبایست تعارف کرد و در این زمینه از مجموعه عوامل ستاد کرونای شهرستان می خواهم بدون ملاحظه با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد نمایند.

سخنگوی عمومی ستاد کرونای استان تنها راه غلبه بر شرایط موجود را جدی گرفتن بیماری کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ماسک زدن، شستن دست ها، عدم حضور در مراسمات و گردهمایی ها و ... بایست به جد در دستور کار ستاد کرونای شهرستان باشد.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان دره‌شهر درخواست کرد تا در همکاری با مسئولان استان و شهرستان در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک و همکاری لازم را داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است