استانداری ایلام

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار استاندار:

افراد خلاق و تصمیم ساز برای مجمع شرکت سرمایه گذاری تایید شوند

افراد خلاق و تصمیم ساز برای مجمع شرکت سرمایه گذاری تایید شوند

افراد خلاق و تصمیم ساز برای مجمع شرکت سرمایه گذاری تایید شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: باید تلاش شود افراد خلاق و تصمیم ساز برای عضویت در مجمع شرکت سرمایه گذاری استان تایید صلاحیت شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستم زاد روز چهارشنبه در نشست  سهام عدالت استان اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است دور اول انتخابات مجمع شرکت سهام عدالت بزودی در استان برگزار شود باید افرادی که انتخاب می شوند استعلام صلاحیت‌ از طریق دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی تائید و افرادی خوشنام و خلاق باشند.
وی افزود: یکی از مشکلات اصلی استان ضعف در نبود شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ اقتصادی است که بتواند در طرح های تولیدی استان سرمایه گذاری انجام دهد.
معاون استاندار ایلام اضافه کرد: اکنون پارک ها و طرح های اقتصادی کلان و متوسط مختلفی برای استان ترسیم و برنامه ریزی شده است و پیگیر جذب سرمایه گذار و شرکت اقتصادی برای اجرای آنها هستیم.
وی با اشاره به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد شهید که بیشترین افراد تحت حمایت را بر عهده دارند و بیشترین میزان سهام عدالت متعلق به این افراد است، گفت: با توجه به شرایط شرکت مدیران این دستگاه ها می توانند کاندیدای مورد نظر خود را برای عضویت در مجمع معرفی کنند.
وی تاکید کرد: بر اساس شرایط و ضوابط افراد باید دارای کد سجام باشند و کارمند اداری شاغل نباشند.
رستم زاد گفت: اکنون بیشترین مشکلات از نظر استخدام، معیشت و اقتصاد مربوط به همین نهادهای حمایتی است که با راه اندازی شرکت سرمایه گذاری در صورت عضویت کانداهای مورد تایید این نهادها می توانند در طرح های تولیدی و اقتصادی استان سرمایه گذاری و علاوه بر ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش از نظر اقتصادی نیز تقویت شوند.
قدرت فیض الهی اظهار داشت: از بین مشمولان سهام عدالت استان ۲۹۲ هزار و ۵۶۱ نفر روش مستقیم و ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر روش غیر مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کردند.
وی افزود: اکنون ۴۲.۸ درصد افراد دارای سهام عدالت دارای کد سجام هستند که شرط برگزاری انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری داشتن ۵۰ درصد کد سجام است.
به گزارش ایرنا در این نشست مصوب شد مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران با اطلاع رسانی به موقع و ترغیب افراد به اخذ کد سجام زمینه برگزاری انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری در استان را فراهم کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است