استانداری ایلام

هشدار رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا:

عادی انگاری کرونا ایلام را در آستانه ورود به پیک چهارم قرار داده است/از عملکرد صدا و سیما در قبال ستاد کرونا گله مندیم ...

عادی انگاری کرونا ایلام را در آستانه ورود به پیک چهارم قرار داده است/از عملکرد صدا و سیما در قبال ستاد کرونا گله مندیم ...

هشدار رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا:
⭕️ عادی انگاری کرونا ایلام را در آستانه ورود به پیک چهارم قرار داده است/از عملکرد صدا و سیما در قبال ستاد کرونا گله مندیم ...

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، معروف بسطامی روز چهارشنبه ۱۷ دیماه  در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که عادی انگاری کرونا ایلام را در آستان ورود به پیک چهارم قرار داده است، هشدار داد: متاسفانه کم توجهی تعدادی از شهروندان و برخی مسئولان در قبال مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا مشهود است و این خطر بازگشت به روزهای سخت و بحرانی کرونایی را ترسیم کرده است.

وی با اشاره به این موضوع که بازوی اجرایی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان دستگاه های اجرایی و نظارتی هستند، گفت: این ارگان ها باید همچون گذشته تا زمان قطع کامل زنجیره کرونا تمام تلاش و همکاری خود را با قرارگاه داشته باشند!

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا ایلام با عنوان این مطلب که همچنان اعمال محدودیت و ممنوعیت ها در شهرهای زرد و پرجمعیت استان ادامه دارد، گفت: روسای ادارات و دستگاه ها باید به مصوبات و تمهیداتی که در خصوص مقابله با کرونا اتخاد می شود، پایبند و اهتمام لازم را برای اجرای این تصمیمات داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام با تاکید بر افزایش نظارت های کرونا توسط دستگاه های اجرایی افزود: هفته گذشته یک مورد فوتی کرونا در استان به ثبت رسید، اما این میزان در این هفته به سه نفر افزایش یافته است که این آمار نشانگر افزایش شیوع کرونا در استان است.

وی با قدردانی از کمیته های قرارگاه عملیاتی کرونا استان و اطلاع رسانی اصحاب رسانه، گفت: اصحاب رسانه مهم ترین نقش را در اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی برای مقابله با کرونا در استان بر عهده دارند اما در این راستا حقیقتا از عملکرد صدا و سیما گله مند هستیم.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به این موضوع که صدا و سیما از ارکان مهم ستاد کرونا هست، گفت: حضور کم رنگ صدا و سیما در جلسات و عدم پوشش کمی و کیفی  برنامه های ستاد و قرارگاه مبارزه با کرونا در استان مشهود است، این در حالی است که امور و اهمیت مربوط به ستاد کرونا همواره مورد تأکید جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی کاهش میزان تعهد برخی از  شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی در استان  را نگران کننده ذکر کرد و افزود: اصحاب رسانه و صدا و سیما در این مقطع حساس در زمینه تاکید بر رعایت پروتکل ها و عدم حضور در اجتماعات تولید محتوا کنند.

بسطامی در خصوص برگزاری امتحانات حضوری در برخی مناطق استان نیز گفت: گزارش ها و مستندات رعایت پروتکل ها و استانداردهای بهداشتی بعنوان یکی از الزامات به قرارگاه عملیاتی کرونا استان ارایه شود.

وی در خصوص افزایش میزان تجمعات و گردهمایی ها در آرامستان ها بعنوان مهم ترین عامل شیوع کرونا، اظهار داشت: نیروی انتظامی، شهرداری، مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه‌های نظارتی همچون گذشته بیشترین نقش را در عدم اجتماعات در آرامستان ها برعهده دارند.

بسطامی با اشاره به مشاهده یک نمونه کرونا جهش یافته انگلیسی در کشور اظهار داشت: مردم استان با رعایت دقیق پروتکل ها و همچنین با زدن ماسک بعنوان یک ضرورت مهم همواره مصوبات ستاد کرونا استانی و ملی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه در مرز بین بین المللی مهران احتمال افزایش شیوع کرونا وجود دارد، یادآور شد: نظارت بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها در این مرز نیز باید افزایش یابد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است