استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/مراسم ۲۲ بهمن در شرایط کرونایی بصورت نمادین و رژه خودرویی برگزار می شود

حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/مراسم ۲۲ بهمن در شرایط کرونایی بصورت نمادین و رژه خودرویی برگزار می شود

معاون استاندار ایلام:
حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/مراسم ۲۲ بهمن در شرایط کرونایی بصورت نمادین و رژه خودرویی برگزار می شود

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز شنبه ۲۷ دیماه در پنجاه و سومین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا حضور دانش آموزان در مدارس زیر ۵۰ نفر که قرار است از اول بهمن ماه بازگشایی شوند، اجباری نیست، اظهار داشت: در مصوبه هفته گذشته قرار بود پایه های اول و دوم ابتدایی مدارس، در مناطق زرد و آبی بصورت اجباری بازگشایی شود اما هم اکنون حضور تمام مقاطع اختیاری است.

وی افزود: هنرستان های فنی و حرفه ای و کارگاهی نیز با حضور حداکثر ۱۰ نفر بصورت اختیاری فعالیت می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در خصوص بازگشایی تالارها در این مناطق نیز گفت: مجموعه تالارهای استان به دلیل اینکه در شرایط کرونا خسارت‌های زیادی به آنان وارد شد با تصویب ستاد استانی کرونا در مناطق زرد و آبی می‌توانند با حداکثر یک سوم ظرفیت کل تالار به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در ادامه به آرامستان ها و تفرجگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: مسیر منتهی به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های استان بعنوان عامل اصلی انتقال کرونا باید توسط شهرداری و اداره راهداری مسدود شود.

دکتر نوذری نسبت به خطر عادی انگاری در خصوص کرونا هشدار داد و گفت: اهتمام و جدیت مردم استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر زدن ماسک، عدم حضور در اجتماعات به ویژه آرامستان‌ها و تفرجگاه ها نباید از بین برود.

وی با بیان اینکه فعالیت استخرها هفته آینده مشخص شود، گفت: فعالیت استخرها هفته آینده در کمیته امنیتی بررسی و سپس ابلاغ می شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این راهپیمایی بصورت نمادین و بصورت رژه خودرویی و موتوری صورت می گیرد.

نوذری افزود: به خاطر شرایط کرونایی راهپیمایی با تجمع انسانی در استان برگزار نمی شود و سخنران نیز در رسانه ملی در این خصوص سخنرانی خواهد کرد.

نوذری در خصوص فعالیت ادارات و مشاغل در وضعیت آبی نیز گفت: این موضوع در دست بررسی است و دوشنبه هفته جاری در این باره تصمیم گیری می شود. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است