استانداری ایلام

معاون امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد:

اختصاص 835 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه های جهش تولید ایلام

اختصاص 835 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه های جهش تولید ایلام

معاون امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد:
⭕️ اختصاص 835 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه های جهش تولید ایلام

◻️معاون امور عمرانی استانداری ایلام از اختصاص 835 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه های جهش تولید استان ایلام خبر داد.

◻️احمد کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام افزود:این اعتبار برای پروژه های حوزه جهاد کشاورزی شامل تکمیل ایستگاههای پمپاژ سیروان در شهرستان سیروان، ولیعصر و زید وزرانگوش در بدره، کهره داجیوند در هلیلان، خوشادول و گنبد پیرمحمد ملکشاهی،چم ژاب ارمو در دره شهر، تامین آب اراضی سیوان در ایلام هزینه خواهد شد.

◻️وی اظهار داشت: همچنین این اعتبار برای احداث زیر ساخت های مجتمع های گلخانه ای در استان، تکمیل زیرساخت های بازارچه های مرزی چیلات و چنگوله  و پروژه های حوزه  راه استان از جمله لومار به بدره و راه ایوان به ایلام و همچنین تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی استان و شهرک صنفی ایلام ، آبرسانی به ملکشاهی و روستاهای مسیر و پروژه ای مردمی بسیج سازندگی هزینه  می شود.

◻️معاون امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: با تزریق این مبلغ اعتبار،باعث شتاب بخشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام استان خواهد شد و مشکلات زیرساختی نیز برطرف می شود.

◻️کرمی خاطرنشان کرد:این مبلغ اعتبار با رایزنی و تلاش های بنده و استاندار ایلام خارج از اعتبارات استانی اخذ گردیده تا پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسند و مشکلات مردم نیز در این زمینه برطرف شود.

◻️معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه در سال جهش تولید تلاش شد که مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی استان در زمینه های مختلف برطرف شود، گفت:در راستای تحقق نامگذاری سال جاری که توسط مقام معظم رهبری بنام " تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده است تلاش می شود که مشکلات واحدهای تولیدی و بخصوص در بخش زیرساخت های کشاوزری و غیره برطرف شود تا نامگذاری سال جاری محقق شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است