استانداری ایلام

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام:

برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اعلام خطر کرونا در ایلام

برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اعلام خطر کرونا در ایلام

💥برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اعلام خطر کرونا در ایلام

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام: 
⭕️ اگر دیروز کرونا را جدی می گرفتیم امروز در این وضعیت بحرانی قرار نداشتیم/رزمایش بزرگ اعلام خطر کرونا در استان نمایشی از ایجاد هم افزایی و عزم جدی مسئولان برای مهار کرونا در استان بود/نگذاریم کرونا بیش از این در صحنه بی‌خیالی ما یکه تازی کند!

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام آیت قیصربیگی از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اعلام خطر کرونا در استان خبر داد و گفت: این رزمایش بزرگ به دستور استاندار محترم ایلام و در دو مقطع زمانی و با حضور مجموعه دستگاه‌های ذیل شورای پدافند غیرعامل استان صورت پذیرفت.

وی در ادامه گفت: بخش اول رزمایش اعلام خطر کرونا در طبیعت و تفرجگاههای استان در روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه بود که با هدف هشدار باش و اعلام خطر به افرادی که در دامن طبیعت و به صورت گروهی حضور پیدا کرده بودند، صورت پذیرفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با عنوان این مطلب که یکی از عوامل مهم شکل گیری پیک چهارم کرونا در استان و کشور عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروزی بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان ایلام در این ایام بر طبق یک فرهنگ دیرینه مردم به صورت گروهی و خانوادگی در دامن طبیعت چادر زده و همین عاملی برای تشدید کرونا در این منطقه از کشور بود، تصمیم گرفته شد این رزمایش اعلام خطر در طبیعت اجرا شود.  

وی در ادامه به بخش دوم رزمایش بزرگ اعلام خطر کرونا در ۲۸ محله شهر ایلام و ۱۲ مرکز شهرستان استان اشاره کرد و گفت: این رزمایش بزرگ در سطح وسیع روز شنبه ۲۱ فروردین ماه بطور همزمان به دستور استاندار محترم و با شکوه خاصی با حضور بیش از ۲۰۰ تیم اطلاع رسانی و اعلام خطر در سرتاسر استان برگزار شد. 

وی افزود: همچنین در این روز از طریق بلندگوی های مساجد و حسینیه ها، پیامک و تلفن گویا اعلام خطر و پیام هشدار به مردم استان صادر شد.

قیصربیگی در ادامه از مجموعه دستگاه‌های حاضر در این رزمایش تشکر کرد و گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته این رزمایش که در سطحی گسترده و با هماهنگی و همراهی خوب دستگاه های متولی  برگزاری شد موفقیت آمیز و مورد استقبال مردم و رسانه های استان قرار گرفت و به نوعی نمایشی از ایجاد هم افزایی و عزم جدی استان برای مهار کرونا قلمداد شد.

وی در پایان با عنوان این مطلب که امیدواریم مردم استان این هشدار را جدی گرفته، تاکید کرد: پر واضح است که اگر دیروز کرونا را جدی می گرفتیم امروز در این وضعیت بحرانی قرار نداشتیم!

وی افزود: اگر می خواهیم در هفته های آتی از چنگ این ویروس منحوس رهایی پیدا کنیم راهی جز این نداریم که باید همین امروز با جدی گرفتن خطر کرونا نسبت به اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام لازم داشته باشیم و نگذاریم کرونا بیش از این در صحنه بی‌خیالی و عادی انگاری ما یکه تازی کند!

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است