استانداری ایلام

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت:

امروز با یک دشمن خطرناک و نامرئی مواجه‌ایم، در این نبرد نابرابر نقش مردم تعیین کننده است ...

امروز با یک دشمن خطرناک و نامرئی مواجه‌ایم، در این نبرد نابرابر نقش مردم تعیین کننده است ...

 پیشنهاد می شود ستاد ملی کرونا مثل دوران جنگ ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا تشکیل دهد

🔸 مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: امروز با یک دشمن خطرناک و نامرئی مواجه‌ایم، در این نبرد نابرابر نقش مردم تعیین کننده است ...

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام آیت قیصربیگی با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در استان و کشور خواستار تشکیل ستادهای مردمی برای مقابله با این دشمن خطرناک شد و گفت: امروز هم روز جنگ است با این تفاوت که در این میدان ما با یک دشمن بسیار خطرناک و نامریی مواجه‌ایم.

وی با بیان این مطلب که در دوران جنگ نقش مردم در پشتیبانی از رزمندگان اسلام بسیار تعیین کننده بود، گفت: امروز نیز سربازان عرصه سلامت و دیگر مسئولان درگیر در ستاد کرونا فداکارانه در نبرده با این دشمن منحوس شب و روز ندارند و قطعاً حضور پررنگ مردم در این جبهه می تواند یک نیروی کمکی قوی باشد و در نهایت به شکست کرونا منجر شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام با عنوان این مطلب که نقش مردم می تواند در مهار کرونا تعیین کننده باشد اظهار داشت: اینجا به ستاد ملی کرونا پیشنهاد می شود «ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا» را تشکیل دهد و برای این مهم مردم می توانند علاوه بر کمک های مومنانه به آسیب دیدگان از کرونا، در جهت ترغیب همنوعان برای رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی پادرمیانی کرده و میدانی وارد عمل شوند.

مدیر کل فرایند غیر عامل استان نقش معتمدان و ریش سفیدان و بزرگان هر منطقه در اقناع افکار عمومی برای آگاه سازی از خطر کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مهم و قابل توجه خواند و گفت: واقعیت آن است در هر کاری که مردم پیشگام بوده اند ما موفق بوده‌ایم و امروز نیز باید در این مقطع حساس خود مردم با پررنگ کردن مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مقابل همنوعان بیشتر احساس مسئولیت کرده و هر کسی به سهم خود در قطع زنجیره انتقال کرونا به سلامت خود و جامعه کمک نماید.

وی آگاهی را برنده ترین سلاح مردم در این نبرد نابرابر عنوان کرد و گفت: قطعا در این شرایط خطرناک که سیل ویروس مرگبار کرونا از زمین و هوا بر سر مردم می‌بارد کوچک ترین غفلت افراد را با تیرهای زهرآگین این دشمن مرموز مواجه خواهد کرد.

وی افزود: امروز همه باید در ارتباط با جدی گرفتن خطر این ویروس خطرناک به هم دیگر آگاهی و هشیاری بدهیم و هر جایی که زمینه سرایت بیماری بیشتر است پادرمیانی کرده و از شکل گیری زنجیره مرگبار کرونا جلوگیری نمائیم.

قیصربیگی تجمعات و تراکم جمعیتی به هربهانه ای مهمترین فاکتور تشدید کرونا در ایران عنوان کرد و گفت: اینجا لازم است مردم خود پیشقدم شوند و هر کسی مراسمی در دستور کار دارد به خاطر حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه تا اطلاع ثانوی آن برنامه را لغو نماید، هر فردی که آلوده به این ویروس است خود را با قرنطینه متعهد نماید تا این بیماری را به دیگران انتقال ندهد و ... این شاید مهم ترین کمک برای مهار کرونا باشد.

وی در ادامه گفت: شاید امروز مهمترین پیمانی که همه ما مردم می توانیم برای شکست کرونا با هم ببندیم این باشد که همه با هم متعهد و هم قسم شویم با حضور نیافتن در مراکز جمعیتی و شلوغ و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها بهداشتی هر فردی به سهم خود در قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت فعال داشته باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است