استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

مراسم تقدیر از بانوان برگزیده هشتمین دوره "انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر"کشور

مراسم تقدیر از بانوان برگزیده هشتمین دوره "انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر"کشور

مراسم تقدیر از بانوان برگزیده هشتمین دوره "انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر"کشور
 همزمان با 16 استان کشور ودردفاترامور بانوان استانداری ها با حضور مجازی سرکار خانم دکتر ابتکار معاون محترم رییس جمهور در امور زنان وخانواده ، مدیران کل دفاتر امور زنان وخانواده استانداریها وکارآفرینان برگزیده هر استان درروز چهارشنبه مورخ 18/1/1400 بصورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.
سرکار خانم دکتر ابتکار با اشاره به شرایط سخت ناشی از تحریم های ظالمانه در کنار شیوع کرونا، گفت: مشکلات زیادی برای فعالیت های اقتصادی وتولیدی و کسب وکارها وجود دارد، اما حضور زنان کارآفرین نشان دهنده امید به آینده ایران است. معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه کاروتلاش در نهاد مردمان ما درشهر وروستا نهادینه شده است، گفت: جنگ روانی و تحریم های اقتصادی برای ناامید کردن مردم ایران است، اما ملت و به خصوص زنان ودختران پرتلاش وبا لیاقت ایرانی دست از تلاش برنمی دارند. ایشان اجرای طرح «انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر» را گامی درجهت سند ارتقای وضعیت زنان وخانواده دانست که اقدامی موثر برای تحقق اقتصاد مقاومتی است .
معاون رئیس جمهورکارآفرینی را موجب ارتقای سطح معیشت خانوارها دانست واضافه کرد: تسهیلات حمایتی نیز با همکاری صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون به کارآفرینان پرداخت می شود.
درصد بالایی از مشاغل خانگی بر عهده بانوان است واین دستورالعمل که به استانداردسازی مشاغل خانگی کمک می کند، می تواند به موفقیت بیشتر زنان کارآفرین بینجامد.
وی با تاکید بر لزوم شبکه سازی بازارهای مجازی و فروش آنلاین محصولات تولیدی زنان، یادآور شد: به ویژه در شرایط کرونا، نیازمند بازاریابی و فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین هستیم. همچنین فضای مجازی بستر خوبی برای معرفی فعالیت های تولیدی است.
در این مراسم آنلاین مدیران امور بانوان 16 استانداری و کارآفرینان برتر این استان ها به بیان نظرات خود و طرح مسایل با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده پرداختند.
سرکار خانم شیرخانی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در این مراسم ضمن قدردانی از بانیان و برنامه ریزان برگزاری این مراسم و تشکر از بذل توجه و حضور سرکار خانم ابتکار در این مراسم به مشکلات وموانع موجود برسر راه بانوان کارآفرین اشاره نموده و درخواستهای ایشان از قبیل تخصیص تسهیلات کم بهره را مطرح نمود.
*خانم ها زهرا رضایی وشهناز محمد زاده ازکارآفرینان برتر هشتمین دوره انتخاب مردمی زنان کارآفرین استان از شهرستان دهلران بودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است