استانداری ایلام

معاون سیاسی و فرمانده قرارگاه کرونا:

اجرای محدودیت ها سرمایه گذاری برای سلامت مردم است

اجرای محدودیت ها سرمایه گذاری برای سلامت مردم است

معاون سیاسی و فرمانده قرارگاه کرونا:
اجرای محدودیت ها سرمایه گذاری برای سلامت مردم است
معاون سیاسی و فرمانده قرارگاه کرونا گفت: اجرای محدودیت ها سرمایه گذاری برای سلامت مردم است
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام معروف بسطامی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان در نشست فوق العاده دوشنبه ۲۳ فروردین اظهار داشت: جهش آمار مبتلایان، بستری و فوتی ها خطرناک است، رعایت پروتکل ها و دستور العمل ها یک ضرورت است.
وی افزود: رسالت بزرگ رسانه ها، صدا وسیما و فعالین فرهنگی اجتماعی، آگاهی بخشی به جامعه، اقناع عمومی و فرهنگ سازی رفتارهای سازگار در اپیدمی کروناست.
استاندار ایلام با بیان اینکه  همراهی مردم با مسئولین یک ظرفیت بزرگ در مهار کروناست، گفت: اجرای محدودیت ها سرمایه گذاری برای سلامت عموم است  و طی ۷۲ساعت گذشته ۳۶۰۰دستگاه خودرو درمبادی شهرهای قرمز ونارنجی عودت داده شد.
وی ابراز داشت: دورکاری کارکنان نباید منجر به حضور در تفرجگاهها یا دورهمی های خانوادگی گردد، با مدیر، مسئول و کارکنان متخلف در صورت مشاهده برخورد می شود.
بسطامی ادامه داد: نصب اپلیکیشن ماسک و رهگیری مبتلایان در ادارات ضروری است، با مدیران متخلف برخورد می شود.
وی گفت: در منع تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ۱۴۳ مورد، کنترل ورودی و خروجی ها ۱۰۰ مورد و منع تردد شبانه ۹۹۷مورد تخلف در ۷۲ ساعت گذشته ثبت شد، مردم همراهی کنند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا اظهار کرد: کمیته های قرارگاه در پیگیری مصوبات و نظارت ها دقیق تر باشند، صرف طرح مشکل چاره ساز نیست، باید عملیاتی کار کرد.
وی با اشاره به اجرای مانور و زنگ خطر در دل طبیعت و در همه شهرهای استان تلنگری بود برای روزهای پیش رو؛ رسانه ها، صدا وسیما و مردم در ده روز اینده این تلنگر را تکرار کنند ، گفت: خیز چهارم مردم برای کنترل موج چهارم ضرورت دارد؛ نخبگان، فرهیختگان، ائمه جمعه، صدا وسیما، رسانه ها و مسئولین با همدلی، تعامل و وحدت اجرای پروتکل ها، رعایت دستورالعمل ها و زدن ماسک را برای عامه مردم تبیین کنید تا خطر را جدی بگیرند و از برگزاری مراسمات عزا و عروسی، تجمعات و دورهمی ها اجتناب کنند و در خانه بمانند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بیان کرد:تجمعات در مطب های شخصی و آزمایشگاهها، تجمعات همراهان بیمار، تجمعات در مشاغل گروه یک مدیریت شوند، تیم های نظارت و بازرسی اقدامات لازم را بعمل اورند.
🗓 دوشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰
اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است