استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست مشترک با دو مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان:

توسعه و ایجاد اشتغال دو هدف مهم صنعت پتروشیمی در استان است/رفع مسائل حوزه کارگری به جد در دستور کار قرار گیرد

توسعه و ایجاد اشتغال دو هدف مهم صنعت پتروشیمی در استان است/رفع مسائل حوزه کارگری به جد در دستور کار قرار گیرد

 نشست مشترک سه جانبه برای توسعه صنعت پتروشیمی استان

استاندار ایلام در نشست مشترک با دو مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان:
⭕️ توسعه و ایجاد اشتغال دو هدف مهم صنعت پتروشیمی در استان است/رفع مسائل حوزه کارگری به جد در دستور کار قرار گیرد/شروع بكار فاز ٢ پالايشگاه گاز از اولویت های مهم استان است/از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد صنایع تبدیلی و پایین دستی استقبال می کنیم

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه دکتر محمد نوذری در راستای پیگیری خواسته ها و مطالبات استان در حوزه پتروشیمی با مهندس ربیعی و مهندس اشرف زاده دو مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان نشست مشترک برگزار کرد.

در این نشست سه جانبه که معاون امور عمرانی استاندار و مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز حضور داشتند، استاندار ایلام خواستار رفع مسائل کارگری و مشکلات تعدیل نیروها در این حوزه شد و گفت: هدف ما در استان حمایت از سرمایه گذاران جهت ایجاد توسعه و اشتغال در استان است و از آنجا که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان سرمایه‌گذاری عظیمی شکل گرفته انتظار است در این خصوص به مسائل پیش روی این حوزه به ویژه در عدم شکل گیری تعدیل نیروها توجه بیش از پیش شود.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد صنایع تبدیلی و پایین دستی استقبال می کنیم خواستار مشارکت این دو هلدینگ بزرگ در احداث پترو پالايشگاه دهلران براي تبديل نفت خام به محصولات الفين شد و اظهار داشت: مشاركت در احداث اتيلن اكسايد دره شهر، سرمايه گذاري در احداث صنایع پائین دستی در جوار پتروشيمي ايلام از دیگر خواسته های استان از دو هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار شروع بكار ساخت فاز ٢ پالايشگاه گاز ايلام شد و تاکید کرد: شروع بکار فاز دو پالایشگاه با توجه به توليد گاز متان در استان و استفاده از اين خوراك در طرح هاي متانول، فرمالاييد، پلي استال و پنتااريتريتول و GTPP و ... حائز اهمیت بوده و می تواند نقش مهمی در توسعه و ایجاد اشتغال برای استان داشته باشد که این مهم بایست به جد در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان در خصوص تسريع در انجام پارك پلي پروپيلن، سرمايه گذاري هلدينگ در احداث كارخانه پلي اتيلن سبك ٣٠٠ هزار تني در جوار پتروشيمي دهلران و ... بحث و رایزنی کرد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است