استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار

سهم ایلام از اعتبارات جهش تولید ۸۳۵ میلیارد ریال است

سهم ایلام از اعتبارات جهش تولید ۸۳۵ میلیارد ریال است

💥سهم ایلام از اعتبارات جهش تولید ۸۳۵ میلیارد ریال است

🔹معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سهم این استان از اعتبارات اختصاص یافته به جهش تولید ۸۳۵ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی و ۵۲ میلیارد ریال یارانه سود این تسهیلات است.
🔹جهانگیر رستمزاد در نشست بررسی تفاهم نامه های جهش تولید اظهار داشت: این میزان اعتبار برای ۱۷ پروژه عمرانی و زیربنایی و ۱۳ پروژه تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.
🔹وی افزود: تاکنون تنها ۶ تفاهمنامه از اعتبارات تسهیلاتی با بانک قرارداد منعقد کرده اند و به دستگاه های تخصصی برای پیگیری سایر موارد تذکر داده شده است.
🔹معاون استاندار ایلام تاکید کرد: در بخش طرح های عمرانی و زیربنایی ۹ طرح در حوزه جهش تولید متعلق به جهاد کشاورزی استان است که ایستگاه پمپاژ هلیلان، تامین آب اراضی سیروان، ایستگاه پمپاژ زید، چمژاب - ارمو، طرح ساماندهی گلخانه ها، تامین آب اراضی گنبد پیرمحمد، خوشادول و چند پروژه دیگر از آن جمله است.
🔹رستمزاد یادآور شد: همچنین چند پروژه زیربنایی شهرک صنعتی و بسیج نیز از دیگر طرح هایی هستند که در جهش تولید به آنها اعتبار اختصاص یافته و در حال اجرا هستند.
🔹وی اضافه کرد: با توجه به بازدید مکرر روند اجرای پروژه های جهش تولید همواره بررسی می شود و درصد پیشرفت آنها رضایت بخش اعلام شده است.
🔹وی ابراز امیدواری کرد با جذب این اعتبار بتوان گام های اساسی در راستای جهش تولید و فراهم کردن زیرساخت ها برای اجرای طرح های عمرانی استان برداشته شود.

🔹 در ادامه این نشست مدیرکل جهاد کشاورزی، معاون شهرک های صنعتی و نماینده بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) به تشریح وضعیت پروژه های در دست اجرای خود در حوزه جهش تولید پرداختند.
@takapogranilam
🗓چهارشنبه۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است