استانداری ایلام

معاون امور عمرانی

‍ دکتر احمد کرمی معاون استاندار روز شوراهای اسلامی را تبریک‌گفت :

‍ دکتر احمد کرمی معاون استاندار روز شوراهای اسلامی را تبریک‌گفت :

‍ دکتر احمد کرمی معاون استاندار روز شوراهای اسلامی را تبریک‌گفت :
متن پیام معاون عمرانی استاندار به شرح ذیل است:
:
شوراها، مظهر عینی و علنی اراده ی مردم برای تعیین مقدرات جامعه ای است که در آن زندگی می‌کنند و عضو شورا، صدای رسای شهروندان در بیان کاستی ها و نماینده برگزیده مردم برای پیگیری و تصمیم گیری در امور است.
همین وجه مردمی و انتخابی بودن، بارزترین شاخصه ای است که اعضای شورا را از سایر مسوولان و مدیران متمایز می کند.
 شوراهای شهر و روستا در ایجاد مدیریت شهری و روستایی نقش بسیار مهمی دارند و با توجه به اعتمادی که مردم نسبت به شوراها دارند این نهادها می‌توانند در حل مشکلات شهری و‌روستایی بسیار نقش‌آفرین باشند.
 شوراها بعد از گذشت پنج دوره اکنون به دوران رشد و بالندگی خود رسیده‌اند و می‌بایست برای تقویت شوراهای شهر و روستا تلاش کرد که راه عبور آن ، هم‌افزایی مردم و دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.
 اینک که شوراها نمادی از دموکراسی هستند لذا می‌بایست تخصص و دانش مدیریت شهری نیز در این مقوله تعریف شود و این افراد با ارتقا و آگاهی بخشی در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و علی‌الخصوص حسابرسی و بودجه همواره باید تلاش نمایند.
اینجانب فرارسیدن ۹ اردیبهشت که بنام روز شورای اسلامی در تقویم‌رسمی نامگذاری شده به تک تک اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان تبریک عرض می کنم و از تلاش و کوشش این عزیزان‌در طول چهارسال شورا که مبذول داشته اند صمیمانه تقدیر و‌سپاسگزاری بعمل می آید .

                    احمد کرمی 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری
🗓  شنبه 11 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

🟣 اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است