استانداری ایلام

معاونت اقتصادی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی سامانه فرصت های سرمایه گذاری در استان خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی سامانه فرصت های سرمایه گذاری در استان خبر داد.

‍ ⭕️راه اندازی سامانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایلام 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی سامانه فرصت های سرمایه گذاری در استان خبر داد.

⚡️به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد در نشست بررسی و راه اندازی سامانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان اظهار داشت: این  سامانه با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان طراحی و راه اندازی شده است.
🔸وی افزود: محتوای سامانه موردنظر سیمای کلی استان ایلام، معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان ، فهرست حوزه ها و لیست طرح های قابل سرمایه گذاری در بخش های مختلفی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع پایین دستی، معدن، کشاورزی، صنعت، گردشگری و انرژی، معرفی طرح های فعال و در دست اجرا، زمینه های صادراتی و مشوق های سرمایه گذاری از آن جمله است.
🔸وی افزود: این وب سایت در حال حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی به منظور تسهیل سرمایه گذاری در این استان راه اندازی شده و همچنین بخش مهم این سامانه قسمت معرفی فرصت های سرمایه گذاری است که به صورت هوشمند و داینامیک طراحی شده و تمامی تغییرات در طرح های ثبت شده به صورت لحظه در دسترس سرمایه گذاران خواهد بود.
🔸وی، داشتن قابلیت پرسش و پاسخ از کارشناسان مرکز خدمات، طرح مطالعاتی فرصت های سرمایه گذاری، دسترسی آسان و تجمیع شده به اطلاعات اقتصادی را از قابلیت های ویژه این سایت برشمرد.
🔸رستمزاد گفت: راه اندازی سامانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان گامی موثر در راستای شفاف سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه گذاران است ارائه اطلاعات بروز، دقیق و سریع نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است.

🔸وی افزود: باید تمامی مدیران در زمینه بارگذاری اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران اقدام لازم را بعمل آورند همچنین اداره کل اقصادی و دارایی استان نسبت به رصد و نظارت اطلاعات ثبت شده در سامانه اقدام کند.

🔸وی در پایان از همه دستگاه های تخصصی اقتصادی خواست تا پایان هفته آینده فرصت های سرمایه گذاری خود را در سامانه بارگذاری کنند.

⭕️سرمایه گذاران محترم می توانند جهت دسترسی به سامانه مذکور به آدرس زیر مراجعه نمایند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است