استانداری ایلام

معاون امورعمرانی

مدیریت بحران به عنوان یک دانش و علم ،به روز می تواند خسارات و تلفات حوادث طبیعی را به شدت کاهش دهد

مدیریت بحران به عنوان یک دانش و علم ،به روز می تواند خسارات و تلفات حوادث طبیعی را به شدت کاهش دهد

معاون عمرانی استاندار در نشست تکریم و معارفه مدیران کل مدیریت بحران استان ایلام بابیان اینکه پیشگیری مهمترین اقدام در مدیریت بحران است.اظهار داشت : مدیریت بحران به عنوان یک دانش و علم ،به روز می تواند خسارات و تلفات حوادث طبیعی را به شدت کاهش دهد
.
💥معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت :
مدیریت بحران علاوه بر دانش ،نیاز به مهارت نیز دارد و تا مهارت لازم برای اجرای دستورالعمل ها را نداشته باشیم به خوبی نمی توانیم در بحرانها ایفای نقش کنیم.
دکتر کرمی افزود : مدیریت بحران یک کار جمعی است و با همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط و دیگر ارگان ها می‌توان در بحران ها ایفای نقش کنیم.

معاون استاندار خاطر نشان کرد : توجه به تجربیات و حوادثی که در سنوات گذشته رخ داده  
، مدیریت بحران در کشور حرکت رو به جلو داشته و اقدامات بسیار خوبی در مقاوم سازی ، جانمایی شهرها و کانون های جمعیتی صورت گرفته و در بحث آموزش‌های همگانی هم اقدامات خوبی انجام شده است ولی هنوز جای کار باقیست.
دکتر کرمی بیان داشت : در دولت تدبیر و امید ۴ حادثه بزرگ در استان ایلام به وجود آمد و خسارات بسیاری وارد شد اما اقدامات بی نظیری نیز در این حوادث صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به احداث و تعمیر بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت : اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه مدیریت بحران در استان ایلام بی نظیر بوده است بطوریکه در این دوره دو فروند بالگرد در استان مستقر شدند و با رایزنی‌های دکتر نوذری استاندارایلام  یک فروند بالگرد دیگر نیز به زودی در استان مستقر خواهد شد.

💥در بخش دیگری از این آئین سعید رضا کریمیان مدیرکل سابق مدیریت بحران استان  با بیان اینکه دوران بسیار موفقی را در کنار همکاران مدیریت بحران سپری کردیم از کسب رتبه عالی ارزیابی وزارت کشور توسط این اداره کل با کسب ۱۰۰ درصد امتیازات خبرداد و گفت در این مدت بیش از ۸ هزار میلیارد تومان در سیل سال ۹۸ در حوزه مدیریت بحران جذب شد همچنین دو بالگرد به صورت ثابت در استان مستقر گردید و دو سند بالادستی حوزه مدیریت استان در حال تدوین است.

 💥مدیرکل جدید مدیریت بحران استان نیز در این جلسه با بیان این مطلب که مدیریت بحران در استان ایلام جایگاه کشوری دارد و یکی از برترین حوزه ها در کشور به حساب می آید خاطر نشان کرد: مدیریت بحران در استان ایلام تجربیات بسیار موفقی داشته است و از زلزله مورموری در سال ۹۳ که هیچگونه تلفاتی نداشت تا سیل سال ۹۴ و سیل سال ۹۸ و زلزله سال ۹۶ کرمانشاه و اقدامات بسیار موفق و بی نظیری در این حوزه در استان ایلام شکل گرفت .

آیت قیصربیگی مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام ادامه داد: مدیریت بحران یک کار گروهی و تیمی است که با همکاری و هماهنگی ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف شکل می گیرد .
مدیرکل مدیریت بحران استان گفت :   ما می توانیم در این حوزه از ظرفیت مردم،  سازمان‌های مردم نهاد و سمن ها برای آمادگی و همکاری در این حوزه بهره برداری کنیم.

💥گفتنی است در پایان این نشست دکتر احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اهدا لوح تقدیر از زحمات چندین ساله کریمیان تقدیر کرد و آیت قیصر بیگی طی حکمی از سوی استاندار بعنوان مدیرکل مدیریت بحران استان معارفه و منصوب شد .

🗓 چهار شنبه ۱۵اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است