استانداری ایلام

استاندار ایلام

روز قدس مظهر بیداری، وحدت و همبستگی مسلمان علیه استکبار است

روز قدس مظهر بیداری، وحدت و همبستگی مسلمان علیه استکبار است

 پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی قدس

استاندار ایلام:
⭕️ روز قدس مظهر بیداری، وحدت و همبستگی مسلمان علیه استکبار است.

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزگاری که استکبارجهانی و ایادی کفر تلاش داشتند نام فلسطین را در صحفه تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس معادلات را به هم ریخت تا این ابتکار جاودان، ستم وارد شده بر مردم مظلوم فلسطین را هر سال به جهانیان یادآوری نماید و آغازی بر فروپاشی و اضمحلال ظلم و ستم در جهان شود.

و امروز روز قدس به مظهر بیداری، وحدت و همبستگی مسلمان علیه استکبار جهانی مبدل شده است. سالها از نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل (ره) می گذرد اما امروز عزم مسلمانان برای رهایی قدس شریف چنان راسخ و استوار است که هیج عامل و یا شرایطی نمی تواند در این اراده برای نابودی رژیم جعلی اسرائیل خللی وارد نماید.

و اکنون که به دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری راه‌پیمایی روز جهانی قدس چون سالهای گذشته میسر نیست، اما این امر مانع از آن نخواهد شد که ندای ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف به گوش جهانیان نرسد.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، همراه با مردم مومن و روزه‌دار استان ایلام یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کرده و از مردم شریف استان تقاضا دارم که با فعالیت‌های متنوع فرهنگی توام با رعایت پروتکل های  بهداشتی، حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف به طریق مقتضی اعلام نمایند.
🗓پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است