استانداری ایلام

معاون امورعمرانی

بازدید معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از بخش جدید التاسیس بولی.

بازدید معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از بخش جدید التاسیس بولی.

بازدید معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از بخش جدید التاسیس بولی.
احمد کرمی به همراه، فرماندار چوار مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت آب و فاضلاب استان  و امور عشایری، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن و به همراه بخشدار بولی از بخش بولی و زیرساخت‌های این بخش بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ احمد کرمی در این بازدید با بیان اینکه بخش تازه تاسیس بولی نیاز به تکمیل زیرساخت ها و رفع مشکلات بسیاری دارد گفت: با توجه به نیاز برخی از روستاهای این بخش به آسفالت ورودی آن  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند در این زمینه کمک هایی بسیار خوبی به روستاهای پاقلعه و دارتوت برای آسفالت ورودی و روکش آسفالت بلوار  گنجوان داشته باشد، در این خصوص ما بخشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی  را به بخش بولی اختصاص خواهیم داد.
وی همچنین با اشاره به اینکه دهیاریهای بخش  نیاز به اعتبارات عمرانی برای تکمیل طرح‌های هادی و همچنین اصلاح برخی از این طرح ها دارند خاطرنشان کرد: در همین راستا اعتبارات تعدادی از دهیاری های بخش بولی از جمله روستای گنجوان و دیگر روستاها را افزایش خواهیم داد.
وی همچنین خواستار توجه به عشایر و تامین آب شرب و همچنین نهادهای دامی و کشاورزی روستاییان و عشایر این بخش شد و خاطرنشان کرد:  جهاد کشاورزی نیز می بایست با در اختیار قرار دادن نهاده‌های دامی و همین طور کود و دیگر ملزومات کشاورزی و  تأمین نیازهای عشایر نسبت به خدمات رسانی به عشایر این بخش اقدامات لازم را صورت دهد.
معاون عمرانی استاندار همچنین در خصوص تامین آب شرب روستاهای این بخش نیز تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز می بایست در خصوص تامین آب پایدار برای روستاهای گرچغا و پاقلا  اقدامات مناسبی را صورت دهد.

🗓 | چهارشنبه  ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej
 @akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است