استانداری ایلام

معاون‌مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از تداوم بازرسی ها برای کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام خبرداد

معاون‌مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از تداوم بازرسی ها برای کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام خبرداد

معاون‌مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از تداوم بازرسی ها برای کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام خبرداد

معاون‌مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از تداوم بازرسی ها برای کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام خبرداد و گفت: با توجه به کاهش میزان بارندگی و بدنبال آن کاهش تولید برق آبی و همچنین افزایش قابل ملاحظه دمای هوا، شرایط تامین برق در تابستان پیش رو بسیار سخت و دشوار شده است.

 محسن چراغی پور معاون‌مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام ،افزود:با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مصرف انرژی برق در ماه‌های گرم مربوط به بار‌های سرمایشی و‌ روشنایی وبخصوص در بخش عمومی اداری بوده، از این رو رعایت الگوی مصرف برق و کاهش مصرف در جهت تداوم تامین برق از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه این بازدید ها تا پایان فصل گرما و‌رعایت کامل  الگوی ۵۰ درصدی برق در سطح دستگاه

های اجرایی مرکز استان و شهرستانها ادامه خواهد داشت، اظهار داشت:در دومین ‌روز از اجرای طرح رعایت ۵۰ درصدی برق مصرفی در ادارات ، تیم بازرسی از ادارات کل امور اقتصادی و‌دارایی ، مدیریت و برنامه ریزی ، دفتر بازرسی استانداری،امورمالیاتی و مدیریت اموراتباع خارجی بازدید شد .

معاون مدیریت بحران استان ایلام تصریح کرد: به دستور استاندار ایلام مبنی بر کاهش مصرف برق در ادارات و برابر مصوبات ستاد مدیریت بحران استان‌، تیم بازرسی کاهش مصرف برق ادارات استان تشکیل شد که این تیم بصورت سرزده از دستگاههای اداری مرکز استان و شهرستانها  در جهت پایش و نظارت بر مصرف برق ادارات بازید می کنند.

چراغی پور با بیان اینکه مصرف صحیح و بهینه برق در ساختمان‌های اداری می‌تواند زمینه ساز اصلاح الگوی مصرف در جامعه باشد، اظهار داشت: بی شک همراهی و مشارکت مدیران و‌کارکنان ادارات ، تاثیر به سزایی در کاهش مصرف برق خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم بازرسی متشکل از کارشناسان مدیریت بحران ، حراست استانداری ، بازرسی استانداری و کارشناسان شرکت توزیع برق استان می باشند که ضمن پایش مصرف برق برابر چک لیست ارائه شده و دادن تذکرات لازم و اریابی عملکرد دستگاه ها ، در صورت مشاهده مصرف بیش از حد مجاز به ادارات تذکرات لازم خواهند داد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است