استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی امنیتی استاندار:

تاکیدات الیاس فتاحی معاون سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست ستاد انتخابات

تاکیدات الیاس فتاحی معاون سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست ستاد انتخابات

تاکیدات الیاس فتاحی معاون سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست ستاد انتخابات

چهارشنبه۱۲ خرداد۱۴۰۰

🔹با توجه به شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم برگزاری تریبون آزاد انتخابات بدون مجوز در فضاهای پرتراکم شهر ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.
🔹برگزاری تریبون آزاد انتخابات تنها با اخذ مجوز از فرمانداری و در یک مکان از پیش تعیین شده با حضور نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی انتخابات امکانپذیر است.
🔹به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و سهولت دسترسی مردم به شعب، نرم افزار شعبه یاب طراحی و در دسترس عموم قرار می گیرد.
🔹شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، حضور پرشور مردم از یک سو موجب یاس و ناامیدی دشمنان و از سوی دیگرموجب  مشروعیت بخشی به نظام خواهد شد.
🔹امروز بیش از هر زمان دیگری به هم افزایی، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه برای مشارکت حداکثری نیازمندیم، نباید در شرایط فعلی برخی افراد با اظهارنظرهای نسنجیده مردم را ناامید کنند، احزاب مردم را به مشارکت دعوت کنند.
🔹دشمنان نظام و انقلاب تمام توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیش رو بکار گرفته اند، لازم است مردم با حضور حداکثری و مسئولین با کار بیشتر زمینه خنثی سازی توطئه ها را فراهم آورند. مردم با غیرت ایلام عزیز همواره در ادوار گذشته انتخابات بالاترین مشارکت مردمی را به ثبت رسانده بازهم با آگاهی و عزت در انتخابات حضور خواهند یافت.
🔹فرمانداران، بخشداران و کمیته های تخصصی انتخابات نسبت به رفع نیازها و نواقص احتمالی اقدام نمایند، بین هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی تعامل و هماهنگی خوبی برقرار است، زمینه انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری در استان فراهم است.
🔹رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری مهم ترین مبنای انتخابات است همه مدیران و عوامل اجرایی باید در این راستا دقت نظر داشته را باشند. اظهار نظر مجریان انتخابات له یا علیه کاندیداها ممنوع است. استفاده از امکانات و خودروهای دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع است.
🔹کمیته های اطلاع رسانی، پشتیبانی، امنیتی و فناوری با توجه با فاصله اندک تا برگزاری انتخابات پیش رو باید نواقص موجود را برطرف و فعالیت و تلاش خود را دو چندان کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است