استانداری ایلام

سیدصادق موسوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام

برگزاری کارناوال‌های خودرویی و استقبال از نامزدهای انتخاباتی در ایلام تخلف انتخاباتی و ممنوع است.

برگزاری کارناوال‌های خودرویی و استقبال از نامزدهای انتخاباتی در ایلام تخلف انتخاباتی و ممنوع است.


سیدصادق موسوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام تقید ستادهای انتخاباتی  به رعایت قانون را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برگزاری کارناوال‌های خودرویی و استقبال از نامزدهای انتخاباتی در ایلام تخلف انتخاباتی و ممنوع است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت:  تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شوراهای شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری نیازمند رعایت قوانین موجود برای برگزاری انتخابات 28 خرداد1400 است و این الزامات به دقت رصد می‌شود.

وی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در فضاهای تبلیغی و تجمیعی کاندیدهای انتخابات 1400 را مورد یادآوری قرار داد و افزود: ستاد‌های انتخاباتی نباید به محلی برای تجمع بی رویه هواداران بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام برگزاری هرگونه نشست و محفل سخنرانی را منوط به کسب اجازه از دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه دانست و گفت: هرگونه تجمع بدون نظر دانشگاه علوم پزشکی ممنوع و تخلف انتخاباتی است.

موسوی در ادامه به ستادهای انتخاباتی تاکید و توصیه کرد: سخنرانان این ستادها نباید بیشتر از دو ساعت باشد و حداکثر جمیعت حاضر در سخنرانی باید 15 نفر، مناطق نارنجی 20 و مناطق زرد هم 30 نفر و با اطلاع و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی باشد.

وی از نامزدها خواست تا با معرفی روسای ستادهای انتخاباتی خود به فرمانداری‌ها اقدام کنند  و در این ارتباط یادآورشد: آموزش‌های لازم توسط فرمانداری‌ها به روئسای ستادهای معرفی شده داده می‌شود و روئسای ستادها ملزم به رعایت الزامات قانونی هست

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است