استانداری ایلام

استاندار ایلام

سلامت مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات دو اصل اساسی ما در ایام پیش رو هستند/آمار بستری در برخی شهرستانها نگران کننده است

سلامت مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات دو اصل اساسی ما در ایام پیش رو هستند/آمار بستری در برخی شهرستانها نگران کننده است

‍ استاندار ایلام:
⚡️سلامت مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات دو اصل اساسی ما در ایام پیش رو هستند/آمار بستری در برخی شهرستانها نگران کننده است


⭕️استاندار ایلام گفت: سلامت مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات دو اصل اساسی ما در ایام پیش رو هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در هفتادوسومین جلسه ستاد کرونای استان با تبریک دهه کرامت ومیلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها وروز دختر با تشکر از تلاش همه دستگاههای درگیر در کرونا اظهار داشت: ۱۶ ماه است که شیوع ویروس کرونا ما را با مخاطرات جدید و جهش یافته ای متفاوت تر از قبل مواجه کرده و تاکنون سه پیک طولانی را پشت سرگذاشته و هم اکنون در حال طی کردن  پیک چهارم هستیم.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات۱۴۰۰ و افزایش ۱۵ درصدی شعب به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پروتکل های اجرایی کرونا و جلوگیری از تجمعات ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی با همراهی فرمانداران برنامه ریزی لازم را جهت نظارت ویژه در ایام تبلیغات و تدابیر روز انتخابات در شعب اندیشیده و هرجایی مشکلی پیش آمد در صورت لزوم به نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه تذکر لازم را بدهند.
استاندار ایلام باتاکید بر اینکه مسئولیت رعایت دستورالعملهای بهداشتی بر عهده خود کاندید و روسای ستادهای آنان است، گفت: رعایت دستورالعمل های کرونایی، اجرای پروتکل ها و جلوگیری از تجمعات، اصلی ترین اموری است که در این ایام باید رعایت شود.
وی از رسانه ها خواست تا در راستای حفظ سلامت مردم، رعایت دستورالعملها و اجرای پروتکل های بهداشتی کاندیداها و ستاد ها را رصد و تخلفات احتمالی را اطلاع رسانی و گزارش دهند.
محمد نوذری با بیان اینکه هدف اصلی ما تامین سلامت مردم  و ایجاد مشارکت پرشور در انتخابات است، عنوان کرد: همه بدنبال مشارکت پرشور و حداکثری هستیم، اما نباید این تلاش باعث خدشه در سلامت مردم شود.
وی افزایش شعب، حذف اثر انگشت و افزایش زمان برگزاری انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب را  مجموعه تلاش های تاثیر گذار در برگزاری امر انتخابات و رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و گفت: کلیه فرمانداران موظفند شهرداران و دهیاران را مامور تلاش برای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمایند.
وی افزود: فرمانداران و بخشداران با تولید محتوا از جملات حضرت امام و مقام معظم رهبری و شهرداران و دهیاران با تبلیعات محیطی در مکانهای اصلی و ورودی و خروجی شهرها و روستاها اهمیت انتخابات و زمینه مشارکت حداکثری و نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تامین سلامت مردم را فراهم آورند.
 استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با گلایه از اعلام آمارهای اعلامی سینوسی بصورت ملی در خصوص جایگاه استان ایلام در رعایت پروتکل های بهداشتی گفت : وضعیت ایلام به نسبت بسیاری ازاستانهای کشور مناسب تر است ونباید عملکرد کل مجموعه استان زیر سوال برود.
وی ازدانشگاه علوم پزشکی استان خواست چرایی این سوالات را باید از طریق وزارت بهداشت احصاء شود که برچه اساسی استان دررده های آخر رعایت پروتکل های بهداشتی است.
محمد نوذری در پایان با بازخوانی وضعیت کرونا در پیک چهارم از عملکرد شهرستان مهران به نسبت جمعیت انتقاد کرد و گفت : شرایط در شهرستانهای آبدانان، ایوان، دهلران و ایلام هم با افزایش بستری مواجه است که باید بسرعت تدبیر شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است