استانداری ایلام

مدیر روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات ایلام گفت:

70 خبرنگار و عکاس انتخابات استان ایلام را پوشش می دهند.

70 خبرنگار و عکاس انتخابات استان ایلام را پوشش می دهند.

70 خبرنگار و عکاس انتخابات استان ایلام را پوشش می دهند.

مدیر روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات ایلام گفت: بیش از ۷۰ نفر خبرنگار و عکاس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان را پوشش خبری می‌دهند.

علی نیکوکار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد توسط بیش از ۷۰ خبرنگار و عکاس در این استان پوشش خبری و تصویری داده می‌شود.

وی افزود: ۲۴ نفر از این تعداد در مرکز استان مستقرند و تعدادی نیز در شهرستان های تابعه مشغول تهیه گزارش و اخبار هستند و بیشتر اعضای رسانه هم از طریق شبکه های اجتماعی اخبار را منتشر می کنند.

مدیر روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات ایلام یادآور شد: برای تعدادی از خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری های رسمی، برخی از سایت ها و پایگاه های خبری معتبر که متقاضی دریافت کارت برای پوشش اخبار رسانه ای انتخابات بودند، کارت تردد صادر شده است.

نیکوکار تاکید کرد: از فرمانداران و بخشداران خواسته شده است که با اصحاب رسانه همکاری های لازم را داشته باشند و در راستای پوشش خبری شرایط لازم را برای خبرنگاران فراهم آورند.

وی اضافه کرد: امروز رسانه ها با وجود داغ سنگین درگذشت نابهنگام زنده یاد سامی شهبازی رییس خانه مطبوعات استان و پیشکسوت رسانه ای، اما رسالت خطیر رسانه ای خود را فراموش نکردند و با وجود این ضایعه اسفناک پای کار هستند و اخبار انتخابات را به صورت لحظه ای پوشش می دهند.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از صبح امروز آغاز شده است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

#آری_به_انتخابات
#اتحاد_برای_انتخابات
#اتحاد_برای_ایران

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است