استانداری ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام:

در جهت کاهش خاموشی‌ها ساعت ادارت را کاهش داده‌ایم/مراکز درمانی و خدماتی به فیدر اضافی برق مجهز می شوند

در جهت کاهش خاموشی‌ها ساعت ادارت را کاهش داده‌ایم/مراکز درمانی و خدماتی به فیدر اضافی برق مجهز می شوند


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام:
⭕️ در جهت کاهش خاموشی‌ها ساعت ادارت را کاهش داده‌ایم/مراکز درمانی و خدماتی به فیدر اضافی برق مجهز می شوند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان گفت: به دستور استاندار محترم در جهت کاهش خاموشی‌ها و حفظ شبکه برق خانگی ساعت ادارت را در پیک مصرف کاهش داده‌ایم.

وی در ادامه خواستار تجهیز مراکز درمانی و خدماتی به ژنراتور شد و گفت: همچنین مراکز مذکور بایست مجهز به فیدر اضافی برق شوند تا در شرایط اضطراری مشکل قطعی برق نداشته باشند.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی نقاط استان گفت: برای رفع مشکلات آب رایزنی های فراوانی ستاد مدیریت بحران استان با مرکز انجام داده و در این زمینه ۶۴ میلیارد تومان برای رفع تنش آب شهری به استان اختصاص یافته است.

وی در خصوص رفع مشکل آب عشایری و روستایی گفت: در این زمینه نیز مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی عشایری و روستاها در سطح کشور اختصاص یافته که دستگاههای اجرایی ذیربط بایست از طریق سازمان متبوع خود نسبت به جذب اعتبارات مذکور اقدام کنند.

قیصربیگی راه کوتاه مدت برون رفت از مشکلات را همکاری و همراهی بیش از پیش مردم و مسئولان در رعایت الگوی مصرف آب و برق عنوان کرد و گفت: در اینجا نیاز به یک عزم همگانی و خودجوش توسط تک تک آحاد جامعه هستیم که این مهم در کنار مدیریت صحیح منابع توسط متولیان امر می تواند راهکار موقت برون رفت از مسائل یاد شده باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است