استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار

ستاد تسهیل ظرفیتی ویژه برای رفع مشکلات تولید است

ستاد تسهیل ظرفیتی ویژه برای رفع مشکلات تولید است

معاون استاندار ایلام:
ستاد تسهیل ظرفیتی ویژه برای رفع مشکلات تولید است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید فرصتی ویژه برای رفع مسایل و مشکلات پیش پای تولید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خواستار حمایت از واحدهای تولیدی در این شرایط شد و اظهار داشت: همکاری و همراهی دستگاهای اجرایی مرتبط و بانکهای عامل در راستای تسهیل امورات مربوطه و تزریق به موقع سرمایه در گردش از ضرورتهایی است که باید مورد  توجه قرار گیرد.
وی افزود: توسعه فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و افزایش نیروها، احیاء و راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و تکمیل طرحهای نیمه تمام از جمله مواردی است که در نتیجه توجه بانکها و تزریق سرمایه در واحدهای تولیدی اتفاق می افتد.
معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اثربخشی همراهی بانک های عامل و دستگاههای تخصصی از روند تولید ابراز داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و روند طولانی دریافت تسهیلات و شرایط سخت تزریق سرمایه، نه تنها گره ای از مشکلات تولید نمی گشاید، بلکه باعث کاهش تولید و تعطیلی و حتی تعدیل نیروها می شود، که ضرورت دارد این رویه عوض شده و بانکها و دستگاههای تخصصی حمایت های لازم را بعمل اورند.
وی گفت: تامین به موقع تسهیلات و بررسی دقیق کارشناسان بانکی به میزان اعتبار مورد نیاز واحدها از اولویت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

🔸گفتنی است در این جلسه درخواست ۴طرح و واحد صنعتی استان با حضور مجریان و نمایندگان دستگاهای اجرایی مرتبط و بانک های عامل،  بررسی و اتخاذ تصمیم گردید.

🗓 | پنج شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است