استانداری ایلام

رستم زاد معاون اقتصادی استاندار و رییس قرارگاه عملیاتی کرونا:

رعایت پروتکل ها در ایلام پایین تر از نرم کشوری است/ همراهی مردم، تلاش دستگاهها، صدا و سیما و رسانه ها در تولید محتوا و فرهنگ سازی در فرایند واکسیناسیون ضرورت دارد

رعایت پروتکل ها در ایلام پایین تر از نرم کشوری است/  همراهی مردم، تلاش دستگاهها، صدا و سیما و رسانه ها در تولید محتوا و فرهنگ سازی در فرایند واکسیناسیون ضرورت دارد

⚡️رستم زاد معاون اقتصادی استاندار  و رییس قرارگاه عملیاتی کرونا:
رعایت پروتکل ها در ایلام پایین تر از نرم کشوری است/  همراهی مردم، تلاش دستگاهها، صدا و سیما و رسانه ها در تولید محتوا و فرهنگ سازی در فرایند واکسیناسیون ضرورت دارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام جهانگزر رستمزاد در نشست ستاد کرونای استان که به ریاست معاون سیاسی برگزار شد، باتشکر از فرمانداران به خاطر پیگیری مسائل ستاد کرونا و اجرای مصوبات آن اظهار داشت: قرارگاه کرونا جایی برای اجرای مصوبات ستاد استانی است لذا ضرورت دارد در نشست های ستاد کرونا اعضا  مصوبات، راهکارها و برنامه های اجرایی را تدوین تا در قرارگاه پیگیری شود.

وی افزود: قرارگاه به صورت عملیاتی پای کار است و البته فعالیت آن منوط به مصوبات ستاد استانی کرونا چراکه قرارگاه عملیاتی کرونا دیگر مصوبه ای نخواهد داشت و فقط به دنبال اجرای مصوبات ستاد استانی و ملی کرونا می باشد.

رستمزاد با اشاره به فعالیت نمایشگاهها در استان ابراز داشت: با توجه به مصوبات قبلی برگزاری هرگونه نمایشگاه در استان ممنوع است و با کسانی که قوانین را رعایت نمی کنند برخورد می شود.

فرمانده قرارگاه کرونا گفت: در تمام شهرستانها کمیته ای به منظور پیگیری وضعیت واکسیناسیون تشکیل شده و با ریاست فرماندار سایر امورات در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه به منظور تسریع در انجام خدمات مطلوب درمانی در دره شهر هفته گذشته جلسه قرارگاه استانی کرونا درانجا برگزار شد، گفت: نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان دره شهر تشکیل شده و با همکاری سپاه و طرح شهید سلیمانی فعالیت های آن در حال انجام است، اگر نواقصی هم وجود دارد دانشگاه علوم پزشکی ظرف ۲۴ ساعت آینده مرتفع می نماید.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه میانگین کشوری رعایت پروتکل ها کمتر از ۴۰ درصد است و متاسفانه در استان ما هم بسیار پایین است گفت: عدم رعایت پروتکل ها موجب شده شیب تندی را در افزایش کرونا در استان شاهد باشیم ضرورت دارد راهکارهای اجرایی و الزاماتی که باید توسط مردم رعایت گردد را به قرارگاه استانی اعلام نمایند.

جهانگیر رستمزاد از نهادهای حمایتی خواست مقدمات واکسیناسیون جامعه هدف خود را تا حصول نتیجه پیگیری کنند و هر جا مشکلی وجود داشت قرارگاه ورود می نماید، در صورت عدم واکسیناسیون خود دستگاهها باید پاسخگو باشند.
وی در پایان با بیان اینکه کل استان بخاطر قرار گرفتن در کریدور اربعین باید واکسینه شوند، گفت: فرایند واکسیناسیون فرهنگیان، نیروهای انتظامی و خبرنگاران شروع شده و اقشار دیگر نیز در حال پیگیری است.

🗓 | شنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است