استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار:

بی توجهی به اجرای محدودیتها عواقب خطرناکی را در پی دارد/تاکنون تصمیمی برای برگزاری اربعین اتخاذ نشده است/ تاکید بر مدیریت هوشمند ارامستانها و جلوگیری از تجمعات خطرآفرین

بی توجهی به اجرای محدودیتها عواقب خطرناکی را در پی دارد/تاکنون تصمیمی برای برگزاری اربعین اتخاذ نشده است/ تاکید بر مدیریت هوشمند ارامستانها و جلوگیری از تجمعات خطرآفرین

⚡️معاون اقتصادی استاندار:
بی توجهی به اجرای محدودیتها عواقب خطرناکی را در پی دارد/تاکنون تصمیمی برای برگزاری اربعین اتخاذ نشده است/ تاکید بر مدیریت هوشمند ارامستانها و جلوگیری از تجمعات خطرآفرین/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام جهانگیررستم زاد پر کشیدن یکی دیگر از مدافعان سلامت را به کادر درمان استان، همکاران بیمارستان شهید مصطفی و جامعه پزشکی استان تسلیت گفت و اظهار داشت: با توجه به تداوم روند شیوع کرونا، اجرای محدودیتها و رعایت دستورالعملها و زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یک ضرورت است.
وی افزود: اجرای محدودیت ها در کنار همراهی و همکاری مردم اثر گذار است، بی توجهی به این مهم می تواند عواقب خطرناکی را در پی داشته باشد.

 معاون اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه  برگزاری راهپیمایی اربعین  یک رویداد بزرگ است که تصمیم گیری در باره آن خارج از مباحث قرارگاه و ستاد استانی است، گفت:
هرگونه تصمیم گیری در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری کنگره عظیم اربعین منوط به تصمیمات ستاد ملی کروناست.

وی افزود: برگزاری و یا عدم برگزاری نیازمند اتخاد جهت گیری های متفاوتی در استان خواهد بود که با تاکیدات استاندار ایلام برای هر دو حالت امادگی وجود دارد.

 رستمزاد گفت: واکسیناسیون عموم مردم استان، تردد دسته جمعی و کاروانی، عدم رعایت پروتکل ها در عراق و بازگشت خارج از برنامه زوار از مرز مهران از مهمترین عواملی است که باید در برنامه ریزی های ستاد ملی کرونا دیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فعالیت همه باشگاه‌های زیرزمینی به مدت یک ماه ممنوع و محدودیت تجمع در ارامستانها بصورت هوشمند مدیریت می شوند و از تجمعات خطرافرین و غیر ضروری و حضور مدیران و کارکنان دولتی جلوگیری می شود.

رستمزاد گفت: رسانه ها، صدا و سیما، بزرگان و معتمدین، هیات امنا مساجد و نخبگان با فرهنگ سازی و متقاعد کردن مردم زمینه اجرای دستورالعملها، رعایت پروتکل ها و عدم حصور در تجمعات را فراهم اورند.

وی با بیان اینکه علی رغم محدودیت های شدید نتوانسته ایم تجمعات ارامستانها را کنترل کنیم، حضور مداحان، بلندگو و افراد زیاد در آرامستان ها را ممنوع اعلام کرد و از نیروی انتظامی خواست ضمن برخورد با اینگونه تخلفات، تردد در آرامستان ها را مدیریت نمایند.

معاون اقتصادی با بیان اینکه محدودیت های  گروه های شغلی پر خطر همچنان تداوم دارد، از پلمپ پاتوق ها و تجمعات محلی نیز خبر داد و گفت: بازرسان باید نظارت مستمری بر روند تجمعات محلی داشته باشند.

🗓 | چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است