استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

استاندار ایلام در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور مسائل و مشکلات استان را پیگیری کرد

استاندار ایلام در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور مسائل و مشکلات استان را پیگیری کرد

‍ ⭕️ دیدار استاندار ایلام با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

🔹 استاندار ایلام در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور مسائل و مشکلات استان را پیگیری کرد

📲 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ در ادامه رایزنی های خود در مرکز پس از دیدار با دکتر احمد وحیدی وزیر کشور با دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: استان در پیک پنجم وضعیت قرمز کرونا است و تمام تلاش ما برای عبور از این پیک خطرناک قبل از اربعین است.

وی در ادامه خواستار تکمیل زیرساخت‌های اربعین در استان شد و گفت: استان ایلام در قضیه اربعین دارای جایگاه با اهمیتی در کشور است و به همین نسبت بایست به زیرساخت های آن توجه شود.

دکتر نوروزی در ادامه گزارشی از طرح ها و پروژه های اربعین ارائه داد و گفت: در این شرایط اولویت ما اتمام طرح ها با پیشرفت فیزیکی بالا بوده که در این میان پروژه های مرزی و اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی در ادامه ضمن تشکر از سیاست دولت برای تقویت مرز گفت: واضح است که هرچه قدر بتوانیم به عمران و آبادانی در این مناطق بپردازیم ضمن معکوس کردن مهاجرت برای امنیت بیشتر در مرزها سرمایه‌گذاری کرده ایم.

در ادامه دکتر ذوالفقاری معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین نسبت به خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعد داد.

🗓 | دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است