استانداری ایلام

استاندار ایلام

سهم ایلام از طرح اقدام ملی مسکن بیش از 3 هزار واحد است

سهم ایلام از طرح اقدام ملی مسکن بیش از 3 هزار واحد است

⚡️استاندار:
سهم ایلام از طرح اقدام ملی مسکن بیش از 3 هزار واحد است

استاندار ایلام گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن 3 هزار و 25 واحد مسکونی در استان ایلام ساخته خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه در نشست شورای تأمین مسکن استان ایلام، مسکن را یکی از نیازهای اساسی جامعه دانست و ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن در دولت دوازدهم پایه گذاری شد و طی تفاهم نامه هایی که فی مابین اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام و سپاه پاسداران، بنیاد شهید و... به امضاء رسیده عملیات اجرایی بخش زیادی از این واحدها در استان آغاز شده است.
 
وی، زمین اختصاص یافته به این طرح در استان را حدود 3/15 هکتار اعلام کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای این طرح ها مسائلی مانند آمایش سرزمینی، پدافند غیر عامل و دیگر موارد ضروری را مورد توجه قرار دهند.
استاندار ایلام یکی از وعده های اساسی رئیس دولت سیزدهم به مردم را تأمین مسکن مناسب دانست و افزود: برای احداث واحدهای مسکونی مورد نظر دولت جدید، قطعا دستورالعمل های مورد نیاز به استانها ابلاغ خواهد شد اما تا پیش از رسیدن این دستورالعمل ها، دستگاههای اجرایی همکاری لازم را در زمینه تأمین زیرساخت ها را فراهم کنند تا فعالیت های عمرانی و کارگاهی در طرح اقدام ملی مسکن دچار وقفه نشود.
نوذری در پایان خواستار نظارت جدی بر ساخت و اجرای پروژه های عمرانی شد و خاطرنشان کرد: استفاده از توان کارشناسان بومی، متخصص و ذیصلاح در اجرای پروژه ها در اولویت مدیران ذی ربط قرار گیرد..

🗓 | چهار شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است