استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار

برگزاری حراج های فصلی در شرایط کرونایی ممنوع است

برگزاری حراج های فصلی در شرایط کرونایی ممنوع است

⚡️معاون استاندار ایلام:

برگزاری حراج های فصلی در شرایط کرونایی ممنوع است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: هر گونه تجمع و ازدحام جمعیتی در حراج های فصلی و شلوغی با توجه به وضعیت قرمز ایلام ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام جهانگیر رستمزاد روز پنجشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: بحث سلامت و جان مردم در میان است و نمی توان نسبت به این به خطر افتادن جان مردم بی توجه بود.
وی تاکید کرد: آمار فوتی که هر روز اعلام می شود، تنها عدد نیست، بلکه هر کدام از این افراد فوت شده سرپرست، مادر، جوان و امید یک خانواده هستند که اکنون به خاطر کرونا جانشان را از دست می دهند و آسیب های زیادی برای خانواده آنان ایجاد می شود.
معاون استاندار ایلام با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار، نانوایی‌ها، باشگاه ها و آموزشگاه های استان افزود: بازرسان هرکجا با عدم رعایت پروتکل ها مواجه شدند،  حتما آن واحد را پلمب کنند.
رستمزاد با ممنوع اعلام کردن حراج های فصلی که منجر به ازدحام جمعیت در برخی مغازه ها می شود، یادآور شد: فروشندگان به فکر استفاده از فضای مجازی برای کسب درآمد باشند و با به خطر انداختن جان مردم در یک مغازه کوچک اقدام به این کار نکنند.
وی همچنین در خصوص حضور برخی از کارمندان مبتلا به کرونا تا اعلام نتیجه پی سی ار نیز گفت: ورود این کارمندان به اداره ممنوع است و مدیر هر دستگاهی قصور کند به بازرسی و تخلفات معرفی شود.
معاون استاندار ایلام همچنین از آموزش و پرورش نیز خواست باتوجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس برای رانندگان مدارس، والدین و سایر افرادی که با دانش آموزان سروکار دارند، پیگیر واکسیناسیون آنها باشد.
رییس قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: دستورالعمل حمل اجساد کرونایی از بیمارستان تا دفن آنها باید به دقت اجرا شود و دستگاه های مرتبط باید هماهنگی لازم را با هم داشته باشند.
🗓 | پنج شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است