استانداری ایلام

⚡️استاندار ایلام در همایش فرمانداران

شاکله اصلی مدیریت مردم داری و اخلاق مداری است/نقد سازنده به توسعه و پیشرفت استان کمک می کند/

شاکله اصلی مدیریت مردم داری و اخلاق مداری است/نقد سازنده به توسعه و پیشرفت استان کمک می کند/


⚡️استاندار ایلام در همایش فرمانداران:
شاکله اصلی مدیریت مردم داری و اخلاق مداری است/نقد سازنده به توسعه و پیشرفت استان کمک می کند/بهره گیری از ظرفیت داخلی وزارت کشور منجر به تربیت نسل جدیدی از مدیران این وزارتخانه شده است/فرمانداران برای هر احتمالی در برگزاری اربعین اماده باشند/تنها راه عبور از کرونا توسعه واکسیناسیون است/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام  محمد نوذری روزیکشنبه درهمایش فرمانداران استان با اشاره به مدتی که در ایلام مشعول خدمت بود اظهار داشت: شاکله اصلی کار ما اخلاق مداری و مردم داری بودبه گونه ای که همواره در مواجه با مردم و مسایل مختلف تلاش شد این دو رویه همچنان درتمام مراحل حفظ شود.
🔸وی افزود: ایلام راقبلا بواسطه رشادت های مردان و زنان قهرمانش در دفاع مقدس و همچنین در اربعین و خدمات دهی به زوار و خادمی اباعبداله می شناختم، اما پس از ورود به ایلام و با شناخت از بافت قومی و قبیله ای استان با معتمدان و بزرگان به بهترین شکل ارتباط برقرار کردم و از نظر و ایده آنان برای توسعه و پیشرفت بهره گرفتم، نمونه بارز آن تشکیل هئیت های اندیشه ورز، تعامل با احزاب، گروههای سیاسی و رسانه ها، بهره گیری از ظرفیت های علمی خاصه در حوزه های علوم اجتماعی و جامعه شناسی برای حل مسائل مختلف، استفاده از ظرفیت نخبگان برای توسعه سیاسی و در کل با شناخت از مسائل مختلف، خود را موظف دانستم تا با بهره گیری از ظرفیت جوانان برای اعتلای نام ایلام تلاش کنم.
🔸نودری با بیان اینکه در دفاع از حقوق مردم لحظه ای کوتاه نیامده ام، گفت: من با درد و رنج مردم ایلام زندگی کردم و برایم رنج اور است کسی برای شغل مراجعه می کند و من نمی توانم کاری بکنم.
🔸استاندار ایلام با اشاره به خدمات دولت شهید رجایی و رمز ماندگاری آن، مسئولیت را یک امانت الهی توصیف کرد و گفت: طول خدمت مهم نیست بلکه اثرگذاری خدمت مهم است انچه که نام مدیران و خدماتشان را در تاریخ ماندگار می کند همین اثرگذاری است، از مدیران می خواهم تا اخرین لحظه خدمت همواره با اخلاق مداری و مردم داری برای ابادانی استان و ایران عزیز تلاش کنند.
🔸وی با گریزی به انتصابات داخلی وزارت کشور در استان بیان کرد: تمام تلاش ما بهره گیری از ظرفیت های داخلی وزارت کشور و تجارب آنان، جوانگرایی، دانشگاهی بودن و از همه مهمتر دنبال کسانی بودیم که رویکرد جدیدی را به سیستم تزریق کنند تا شاهد تغییر در رویکردها، تحول در سیستم و ایجاد انگیزه در کارکنان باشیم که الحمدالله با انتخاب افراد شایسته در طیف های مختلف سیاسی محقق شد، امیدواریم این مهم که منجر به تشکیل نسلی نو از مدیران شد در دولت بعد تداوم داشته باشد.
🔸استاندار ایلام ادامه داد: همواره در هشت ساله دولت تدبیر و امید سعی کردیم که از فرمانداران و مدیران جوان، با انگیزه و با تفکر و اندیشه نو در مسندهای اجرایی استان استفاده و پس از معرفی و انتصاب هر مدیر برای پیشرفت و رفع مسایل و مشکلات آن حوزه تلاش کردیم و تا حد توان از آن مدیر پیشنهادی حمایت شد.
🔸محمد نوذری با بیان اینکه ما برای مباحثه و‌مجادله نیامده ایم و هدف ما کار و خدمت بود، ابراز داشت: ما نباید خودمان را از افکار عمومی و تیررس رسانه ها مخفی کنیم، فرمانداران نقدهای منصفانه که همواره سازنده و اثرگذارند را بپذیرند و با برنامه ریزی اقدامات موثر را انجام و به اطلاع مردم برسانند.
🔸وی با بیان اینکه بنده در مدت خدمت در معاونت سیاسی امنیتی و تاکنون که بعنوان استاندار خدمتگذار مردم هستم هیچگاه از نقد رسانه ها گلایه نکردم چرا که نقد منصفانه و به دور از تخریب آنان را مایه توسعه و پیشرفت استان می دانم، گفت: مدیران به ویژه فرمانداران همواره در تیررس افکار عمومی و نقد رسانه های استان هستند، هر مدیری نباید از نقد منصفانه اصحاب رسانه آزرده خاطر شوند بلکه باید نقد آنان را فرصتی ارزنده برای بهبود عملکرد خود بداند.
🔸استاندار ایلام با تاکید بر بهره گیری از رویکردهای اجتماعی در حل مسایل مختلف بیان کرد: همیشه سعی کردم در برخورد با مسایل مختلف، ملاحظات اجتماعی دیده شود و همواره بر توسعه ساختارهای اجتماعی و سیاسی تاکید داشتم.
🔸وی با اشاره به اینکه مدیریت بسیاری از مسایل امروز جامعه از جمله سیل، کرونا، اسیب های اجتماعی، انتخابات و ...به عملکرد فرمانداران وابسته است، گفت: اگرحوادث بعد از سیل کنترل شد، اگر پیک های مختلف کرونا با همراهی همه دستگاهها و مردم طی شد، اگر اسیب اجتماعی تبدیل به موصوع سیاسی وامنیتی نشد و اگر انتخابات سالم، پرشور و با حضورحداکثری مردم برگزار شد، همه نتیجه تلاش شبانه روزی فرمانداران در شهرستانها بود که من از همه آنان تشکر و قدردانی می کنم.

🔸استاندار ایلام با اشاره به اینکه اربعین یک موضوع ملی و مهم است که تا این لحظه چهارچوب خاصی برای ان اعلام نشده است، بر امادگی همه فرمانداران و همه مدیران برای هر احتمالی که پیش آمد را داشته باشند.
🔸وی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ تردد زمینی از مرز ها نداریم و هرگونه تجمع در مرز مهران را غیر قانونی دانست، خواستار کمک های ملی برای توسعه زیرساخت های بهداشتی، درمانی، رفاهی و سایر امکاناتی شد که برای تردد احتمالی زوار در استان ضرورت دارد.
🔸نوذری از فرمانداران خواست با ورود به مسایل شوراها در انتخاب افراد شایسته، با تجربه در اجرا و دانشگاهی برای شهرداریها د دهیاری ها کمک کنند تا در مدیریت های آینده اختلالی پیش نیاید.
🔸وی بیان کرد: شهرداران و دهیاران نقش مهمی در توسعه شهرها و روستا دارند و به هر میزان افراد توانمند و با تجربه ای به کار گمارده شود بطور قطع موفق تر خواهند بود.
🔸استاندار ایلام در پایان با بیان اینکه وضعیت کرونا در ایلام شکننده است، و امروز مهم ترین مساله کشور شیوع کرونا و فوت روزانه تعداد زیادی از هموطنان است، گفت:  میزان رعایت پروتکل های بهداشتی ایلام در حال حاضر ۵۹ درصد است که قبلا این رقم تا ۳۰ درصد کاهش یافته بود.
🔸وی با بیان اینکه تنها راه مهار کرونا پوشش واکسیناسیون کل استان است که برای تسریع در روند تزریق واکسن فرمانداران بعنوان روسای ستاد کرونا در کنار جلسات هفتگی ستاد کرونا، کمیته واکسیناسون را با همکاری سایر دستگاه فعال نمایند تا بتوانیم در مدت زمان کمتری کل جامعه هدف استان را واکسینه کنیم، ابراز داشت: در نشست اخیر ستاد ملی کرونا اعلام شد هر استانی بیشتر تزریق واکسن را داشته باشد به هر میزان که نیاز داشته به آن استان واکسن ارسال می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است