استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

برگزاری جلسه هماهنگی و هم اندیشی کمیته بانوان کنگره 3000 شهید استان

برگزاری جلسه هماهنگی و هم اندیشی کمیته بانوان کنگره 3000 شهید استان

برگزاری جلسه هماهنگی و هم اندیشی کمیته بانوان کنگره 3000 شهید استان

جلسه کنگره 3000 شهید استان به ریاست سرکار خانم شیرخانی و با حضور سرکار خانم نوروزی رئیس بسیج جامعه زنان و مشاورین امور زنان در دستگاه های اجرایی در روز سه شنبه مورخ 23/6/1400 در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار گردید. ابتدا سرکار خانم شیرخانی ضمن تشریح دستور کار جلسه بیان نمودند : برای کمیته بانوان کنگره 3000 شهید استان 21 عنوان فعالیت تعریف شده است که مدیران دستگاه ها در کلیه برنامه ها و طرح هایی که اجرا می کنند باید به این نکته توجه خاصی داشته باشند و فعالیت های قابل اجرا در چهارچوب 21 عنوان را با نام مبارک شهدا انجام دهند  مشاورین دستگاه ها نیز باید در خصوص مستند سازی این فعالیت ها و ارسال عملکرد به دفتر امور زنان استانداری اهتمام داشته و جهت چاپ در نشریه توسط فرماندهی محترم سپاه پاسداران اقدام لازم بعمل آورند . 
سپس سرکار خانم نوروزی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین گفتند : یکی از اقدامات موثر و مثبت در راستای برگزاری کمیته این است که دستگاه ها کلیه اقدامات خود در راستای خدمت رسانی به مردم را با نام و یاد شهدای گرانقدر استان انجام دهند . بطور مثال اهدای تبلت از سوی آموزش و پرورش به دانش آموزان نیازمند و یا برگزاری مسابقات ورزشی از سوی ورزش و جوانان باعنوان گرامیداشت کنگره سه هزار شهید استان انجام شود. 
خانم نوروزی بیان نمود : یکی از مطالبات کنگره 3000 شهید استان اختصاص یک  المان شهری به نام بانوی شهیده ربابه کمالی به عنوان اولین بانوی شهید استان ایلام عنوان کرد و گفت این مهم بایستی از سوی مسئولین مربوطه محقق گردد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است