استانداری ایلام

رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز مهران:

موکب های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند/در خدمات دهی به زوار تمام ظرفیت استان پای کار بود

موکب های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند/در خدمات دهی به زوار تمام ظرفیت استان پای کار بود

‍ ⚡️رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز مهران:

موکب های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند/در خدمات دهی به زوار تمام ظرفیت استان پای کار بود/
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام احمد کرمی در نشست قرارگاه ویژه اربعین حسینی، با بیان اینکه موکب های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند، اظهار داشت: پیش بینی می شود بازگشت زوار اربعین حسینی از طریق مرز مهران تا روز شنبه ۱۰ مهر ادامه داشته باشد.

وی افزود: با برنامه ریزی های مستمر  در حال حاضر برای برگشت زوار و خدمات دهی به این عزیزان، اقدامات لازم در مرز مهران در حال انجام است.
معاون عمرانی با بیان اینکه های علی رغم اینکه استان در یک بازه زمانی بسیار کوتاه وارد بحث اجرایی اربعین حسینی شد اما مدیریت خوبی برای برگشت زوار صورت گرفت، یادآور شد: از بدو ورد زائر به کشور خدمات دهی به زوار از جمله تست های کرونا و غربالگری  و کنترل های بهداشتی و عبور از گیت گذرنامه در اسرع وقت و پذیرای مواکب انجام شده و از طریق ناوگان اتوبوسی مستقر در مرز به مقاصد خود منتقل  می شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، با بیان اینکه برای خدمات دهی به زوار بیش از۳۰ موکب در سطح استان فعال بود که ۲۴موکب در پایانه مرزی مهران مستقر بوده است، افزود: قرارگاه اب در مرز مهران دایر بوده و آبرسانی به زوار به خوبی انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود نداشته است.
کرمی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های امدادی و خدماتی در پایانه مرزی مهران در حال حاضر در مرز مهران مستقر هستند، ابراز کرد: تا روز شنبه پیش بینی بازگشت زوار داریم و همچنان انتظار داریم که موکب ها در سطح پایانه مرزی مهران همچنان این آمادگی لازم را داشته باشد و متناسب با ظرفیت ورود به کشور آمادگی لازم را داشته باشند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در ادامه ابراز کرد: با توجه به اینکه در سالهای گذشته از ظرفیت شهرداری های کشور برای ارایه خدمات بهره گیری می شد، اما امسال از توان و ظرفیت نیروهای خدماتی و پرسنلی شهردار ی های استان برای ارایه خدمات شهری استفاده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی استان و نهادهای مختلف برای خدمات دهی به زوار وجود داشته است.


🗓 | جمعه ۹ مهر ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است