استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

واکسیناسیون عمومی و توسعه سلامت جامعه یکی از ضروریات است/کارمندان تا ابتدای آبان دز اول واکسن را تزریق کنند/رعایت پروتکل ها و زدن ماسک همچنان ضرورت دارد/ کلیه زائران ورودی به کشور تا استان مقصد رهگیری

واکسیناسیون عمومی و توسعه سلامت جامعه یکی از ضروریات است/کارمندان تا ابتدای آبان دز اول واکسن را تزریق کنند/رعایت پروتکل ها و زدن ماسک همچنان ضرورت دارد/ کلیه زائران ورودی به کشور تا استان مقصد رهگیری

⚡️معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

واکسیناسیون عمومی و توسعه سلامت جامعه یکی از ضروریات است/کارمندان تا ابتدای آبان دز اول واکسن را تزریق کنند/رعایت پروتکل ها و زدن ماسک همچنان ضرورت دارد/ کلیه زائران ورودی به کشور تا استان مقصد رهگیری می شوند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام الیاس فتاحی روز شنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون در روند سلامت جامعه اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایفی که ما در جامعه بر عهده داریم توسعه و ترویج سلامت اقشار مختلف جامعه است و امروز واکسیناسیون عمومی بالاخص دانش آموزان به منظور پیشگیری از مرگ و میر ناشی ازکرونا یکی از این ضروریات است.
وی از مدیران مدارس خواست نسبت به رصد تزریق واکسیناسیون دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند تا با توجه به تصمیم بازگشایی مدارس در نیمه دوم آبان ماه هرچه سریعتر دانش آموزان واکسن را تزریق کنند.

🔸معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه واکسیناسیون کارمندان باید تا اول آبان ماه انجام شود، ابراز داشت: همه کارمندان تا اول آبان ماه فرصت دارند نسبت به تزریق دز اول واکسن کرونا اقدام کنند در غیر این صورت مطابق مصوبه ستاد کرونا عدم تزریق واکسن تخلف محسوب شده و با آنها برخورد می شود.
وی همچنین از ستاد کرونای شهرستان‌ها خواست دلایل عدم استقبال برخی از افراد از تزریق واکسن کرونا را بررسی و هرچه سریعتر به ستاد مرکز اعلام کنند.

🔸الیاس فتاحی با اشاره به قدرت سرایت ویروس کرونا و بالا بودن آمارها در برخی مناطق استان، خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در آرامستان ها و مناطق پرتردد شد و بر رعایت الزامات پیشگیرانه تاکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری همه مجموعه ها و همچنین استقبال مردم از واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها شاهد ایجاد آرامش در جامعه با حذف کرونا باشیم.

🔸معاون سیاسی استاندار به منظور جلوگیری از ورود به پیک ششم  بر رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در جامعه تاکید کر و گفت: نباید افزایش واکسیناسیون ما را از رعایت پروتکل ها عافل کند.
وی با بیان اینکه ستاد استانی و ستاد های شهرستانی با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و همکاری مردم زمینه پیشگیری از ورود به پیک ششم را فراهم آورند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام نسبت به بازآفرینی، تجدید قوا و افزایش روحیه کادر درمان اقدام کند.
 
🔸الیاس فتاحی در پایان از ورود سه هزار و ۸۰۰ زائر در روز گذشته از طریق مرز مهران به کشور خبر داد و گفت: با توجه به‌ عدم رعایت پروتکل ها توسط این افراد ، کدملی زائرین ورودی در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی محل اسکان آنان قرار گرفته تا ضمن رهگیری این افراد اقدامات پیشگیرانه را بعمل آورند.

🗓 | شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است