استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

اقتدار امروز ایران اسلامی دستاورد دوران دفاع مقدس است/ همه دستگاه‌ها نسبت به نشر و ثبت ارزش‌های دفاع مقدس اقدام کنند/ روابط عمومی ها و رسانه ها عملکرد مطلوبی در اطلاع رسانی اتفاقات مختلف دارند

اقتدار امروز ایران اسلامی دستاورد دوران دفاع مقدس است/ همه دستگاه‌ها نسبت به نشر و ثبت ارزش‌های دفاع مقدس اقدام کنند/ روابط عمومی ها و رسانه ها عملکرد مطلوبی در اطلاع رسانی اتفاقات مختلف دارند

⚡️معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام: 

اقتدار امروز ایران اسلامی دستاورد دوران دفاع مقدس است/ همه دستگاه‌ها نسبت به نشر و ثبت ارزش‌های دفاع مقدس اقدام کنند/ روابط عمومی ها و رسانه ها عملکرد مطلوبی در اطلاع رسانی اتفاقات مختلف دارند 

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی روز دوشنبه در ویژه برنامه دفاع ملی و مقاومت استان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها نسبت به نشر و ثبت ارزش‌های دفاع مقدس اقدام کنند.
وی افزود: دفاع مقدس نماد ایستادگی، مقاومت و تابلوی تمام نما از صفحه ایثارگری های دلاورمردانی است که جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز همه ما فرض است که این رشادت ها را پاس بداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اينکه پیشرفت، عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی دستاورد ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس است، ابراز داشت: دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید بیش از پیش برای نسل آینده تبیین شود.
وی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی ها بخاطر انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به موقع، بیان خواسته های مردم و ایجاد پل ارتباطی و تسهیل در روابط درون و برون سازمانی، از عملکرد روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در همراهی با برنامه های اجرایی نظام و دولت از جمله انتخابات، اربعین، کرونا و سایر مناسبت ها تشکر کرد و بیان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی نسبت به ثبت برنامه های ملی و مناسبت های دفاع مقدس توجه داشته باشند و در راستای فرهنگ سازی، تولید محتوا و نشر ارزش های دفاع مقدس اقدامات انجام شده را در سامانه  به ثبت برسانند.
الیاس فتاحی گفت: با توجه به رصد اقدامات در مرکز، باید فعالیت های انجام گرفته در سامانه بارگذاری شود زیرا بر اساس این شاخص ها ارزیابی عملکرد صورت می گیرد.

⭕️حبل المتین نظام و افتخار ملت ایران در جهان همین دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام نیز در این نشست گفت: حبل المتین نظام و افتخار ملت ایران در جهان همین دفاع مقدس است.
سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی با اشاره به اینکه با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس می توان مشکلات کشور و بخصوص استان ایلام را برطرف کرد، افزود: با بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس می توان برای رفع مشکلات کنونی کشور چاره اندیشی کرد.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس قله افتخار انقلاب اسلامی و محور وحدت جامعه ما است، تاکید کرد: دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود و اگر ما امروز قدرت برتر جهان هستیم و هیچ منازعه منطقه‌ی بدون اثرگذاری ما رفع نمی شود همگی دستاورد دفاع مقدس است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام بیان کرد:در هشت سال جنگ تحمیلی که یک جنگ نامتعارف بر کشور ما تحمیل شد، به بهانه اینکه این ملت می خواهد بر آرمان های خود بایستد و ظالمان و مستکبران را از کشور بیرون کند و عزت اسلامی را در جامعه ایجاد کند، دشمنان نتوانستد با مسأله انقلاب اسلامی کنار بیایند و بر این اساس جنگ نابرابر را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداختند اما در این عرصه نیز ناموفق بودند.
سرهنگ فولادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مهمترین حادثه قرن است، افزود: انقلاب اسلامی بر خلاف پیش بینی همه تئوریسین ها و نظریه پردازهای غربی اتفاق افتاد، در جنگ هشت ساله بیش از ۳۰ کشور دنیا از صدام ملعون با تمام امکانات و تجهیزات نظامی و مدرن حمایت کردند و در حالی که در ابتدای انقلاب اسلامی بدنه اجرایی کشور مستحکم نشده بود، نظام سیاسی آن گونه که باید در کشور تشکیل نشده بود و یکه و تنها در مقابل رژیم بعثی مقاومت کردیم.
وی با تاکید بر اینکه ما امروز میراث دار دفاع مقدس هستیم، گفت: دفاع مقدس؛ حسینی وار، معنوی و عاشورایی وار حادث شد و امروز هم با بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس می توانیم بر مشکلات خود در حوزه های مختلف  پیروز شویم.
سرهنگ فولادی ادامه داد: در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه با مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان و با حضور مردم اجرا شد که نیاز است اقدامات انجام گرفته در سامانه ای که به روابط عمومی ها اعلام شده بارگذاری شود.

🗓 | دوشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است