استانداری ایلام

اااستاندار ایلام در نشست ستاد مدیریت بحران استان:

پیش بینی، پیشگیری و مداخله صحیح و به موقع سه اصل مهم مدیریت بحران است/همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان موظف هستند دستورالعمل احتیاطی فصل سرما را اجرایی کنند

پیش بینی، پیشگیری و مداخله صحیح و به موقع سه اصل مهم مدیریت بحران است/همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان موظف هستند دستورالعمل احتیاطی فصل سرما را اجرایی کنند

⚡️استاندار ایلام در نشست ستاد مدیریت بحران استان:

 پیش بینی، پیشگیری و مداخله صحیح و به موقع سه اصل مهم مدیریت بحران است/همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان موظف هستند دستورالعمل احتیاطی فصل سرما را اجرایی کنند/اختصاص ۴.۵ میلیارد دلار بصورت ارضی و ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بصورت ریالی و ۱ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان در سفر رئیس‌جمهور به استان

📲 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان که روز دوشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور مجموعه اعضای ستاد برگزار شد ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل از مجموعه تلاش ها و زحمات این نهاد خدمتگزار تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل احتیاطی فصل سرما توسط دولت خواستار اجرایی شدن آن توسط دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان شد و گفت: پیش بینی، پیشگیری و مداخله صحیح و به موقع سه اصل مهم در مدیریت بحران است که همه مدیران بایست به آن پایبند باشند.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان ضمن تشکر از تلاش مجموعه این ستاد در مدیریت حوادث و اتفاقات مختلف گفت: در تابستان گذشته علی رغم کاهش نزولات جوی و افزایش بی سابقه دمای هوا شاهد وجود برخی مشکلات در حوزه آب برق در کشور و استان بودیم که به سهم خود در جهت مدیریت اوضاع برنامه های مختلفی اجرا شد و اینجا بایست گفت که به نسبت استان های دیگر عملکرد موفقی داشته ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی های هواشناسی امسال هم پائیز کم بارشی خواهیم داشت، اظهار داشت: از مجموعه دستگاه های ذی ربط می خواهم که تمهیدات و ملاحظات پیشگیرانه لازم در حوزه ماموریتی خود اتخاذ نمایند.

وی ضمن تاکید بر مسیولیت پذیری و پاسخگویی در حوزه مدیریت بحران  گفت: فرمانداران بایست ضمن پایش به موقع مخاطرات و مناطق آسیب پذیر به صورت متناظر نشست هایی ستاد مدیریت بحران را برگزار کنند و اقدامات پیشگیرانه خود را قبل از وقوع هر حادثه ای بکار گیرند.

استاندار ایلام ملاک و معیار عملکرد موفق مدیران را رضایت مردمی عنوان کرد و گفت: مسئولان بایست تمام تلاش خود برای کمک به رفع مسائل و مشکلات مردم انجام دهند و اگر جایی کمی و کاستی به خاطر برخی موارد خارج از حوزه مدیتی وجود دارد در جهت اقناع افکار عمومی تلاش کنند. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تلاش مجموعه دستگاه های درگیر در مراسم اربعین تشکر کرد و گفت: مراسم اربعین علی رغم شرایط کرونایی با تلاش جهادی مجموعه درگیر در کار به شکل منسجم و باشکوهی انجام گرفت.

دکتر نوذری در بخش سوم صحبت های خود به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این سفر که با یک برنامه ریزی درست و از پیش تعیین شده صورت گرفت حاوی خیر و برکت فراوان برای استان بود.

وی در ادامه گفت: برای شکل گیری این سفر بالغ بر ده‌ها نشست با معاونین رئیس جمهور، وزارتخانه های مختلف برگزار کردیم و در این نشست ها بود که زمینه مطالبات اصلی استان که حول چهار محور مهم بود، شکل گرفت.

استاندار ایلام در ادامه گفت: محور اول در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان بود که در این زمینه ۴.۵ میلیارد دلار بصورت ارضی و ۵۰۰ میلیارد تومان بصورت ریالی اختصاص یافت.  

وی افزود: اولویت دوم در حوزه آب و خاک و کشاورزی بود که در این زمینه می توان به اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان به سامانه گرمسیری اشاره داشت.

نماینده عالی دولت در استان به محور سوم سفر رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: در این مقوله اعتبارات مهمی به زیرساخت های اربعین و مرز، پروژه های مرزی و پروژه جاده ای و ریلی اختصاص یافت. 

وی در ادامه از گردشگری بعنوان اولویت مهم و چهارم استان در سفر رئیس جمهور به استان یاد کرد و گفت: استان ایلام بعنوان عروس زاگرس ظرفیت بسیار مهم و عمده ای برای توسعه صنعت توریسم و گردشگری دارد که می توان با کمترین هزینه بیشترین فرصت برای اشتغالزایی ایجاد کرد.

وی افزود: در مجموع در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان ۴.۵ میلیارد دلار بصورت ارضی و ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بصورت ریالی و ۱ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان بصورت تسهیلات بانکی به استان اختصاص یافت.

🗓 دوشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰

💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است