استانداری ایلام

استاندار ایلام

وحدت، قوی ترین عامل اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان است.

وحدت، قوی ترین عامل اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان است.

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته وحدت

استاندار ایلام:
✔️ وحدت، قوی ترین عامل اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان است.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِيعاً و لاتَفَرَّقُوا
«آل عمران، آيه۱۰۳»

پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، آخرین حلقه از سلسله نورانی رسولان و مبشر بزرگ داد و آزادی و اخلاق، با طلوع وجود گرمی بخش و پر برکت خود جهان هستی را معنایی متعالی بخشید و از انوار الهی دین مبین اسلام، شفقت، صلح و مهربانی را برای بشریت به ارمغان آورد.

هفته وحدت چشمه ساری از شناخت گرایی و معرفت شناسی، فرصتی برای اتحاد، انسجام و برادری مسلمانان و انگیزه ای برای تحکیم میثاق ها، استواری پیمان ها و یک استراتژی مهم برای پیشبرد دیپلماسی در روابط بین امت اسلامی در سرتاسر جهان است.

تقویت سیاستهای عمومی بر مبنای اصل وحدت، تالیفات روشنفکران جهان اسلام بر مبنای یک رویکرد واحد، پژوهشهای عملی برای تبیین حقایق تاریخی، ایجاد زمینه های ذهنی و عینی اندیشمندان و علما، تقویت اقتدار با تاکید بر مقاومت در رویارویی با دشمنان، تبلیغ ارزشهای اجتماعی و انسانی فراگیر و دوری از تفریط و افراط گرایی می تواند کلید واژه امت واحده جهان اسلام را بعنوان یک اصل جهانی و یک تئوری فراگیر مطرح نماید. از این رو وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان است.

نامگذاری روزهای دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان «هفته وحدت» اقدامی مدبرانه و هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر دیدگاه های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام صورت گرفت.

امید است همه ما توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی و سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شده و بتوانیم بیش از پیش در جهت وحدت و همبستگی مردم ایران اسلامی گام برداشته و با وفاق و انسجام بر توطئه های دشمنان و نیز ویروس کرونا که این روزها زندگی تحت تاثیر خود قرار داده فائق آییم.
 
اینجانب در پایان میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت، رسول صلح و بیداری حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را به تمامی مسلمانان بویژه مردم عزیز و محب اهل بیت استان ایلام که با وحدت و همدلی بی نظیر خالق حماسه های بی بدیلی چون حماسه اربعین شدند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

محمد نوذری
استاندار ایلام

🗓 | سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است