استانداری ایلام

استاندار ایلام

تلاش دولت برای ساخت مسکن جوانان فی النفسه یک کار خوب و ارزشمند است/ تامین مسکن یک کار جمعی است که نیازمند اهتمام همه دستگاههاست

تلاش دولت برای ساخت مسکن جوانان فی النفسه یک کار خوب و ارزشمند است/ تامین مسکن یک کار جمعی است که نیازمند اهتمام همه دستگاههاست

⚡️استاندار ایلام:
تلاش دولت برای ساخت مسکن جوانان فی النفسه یک کار خوب و ارزشمند است/ تامین مسکن یک کار جمعی است که نیازمند اهتمام همه دستگاههاست/
⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام محمدنوذری در نشست شورای تامین مسکن اظهار داشت: اقدام ملی مسکن یکی از ضرورت های اساسی و از دغدغه های امروز ما در خصوص تامین مسکن جوانان بود که با پیگیری های بعمل آمده در ردیف مطالبات استان قرار گرفت که با تاکید رئیس جمهور محترم ساخت ۲۸هزار واحد مسکونی در طی ۴ سال آینده در استان به تصویب رسید، که اگر محقق شود بخش اعظمی از مشکل جوانان حل خواهد شد.

وی افزود: تلاش دولت برای ساخت مسکن جوانان فی النفسه یک کار خوب و ارزشمند است که نتیجه اهتمام و توجه رئیس جمهور به قشر جوان است.

استاندار ایلام تامین مسکن نیازمند یک عزم جدی با مشارکت همه دستگاههاست که ضرورت دارد زیر ساخت های اجرایی آن از جمله تامین آب و برق برابر قوانین و مصوبه ملی در دستور کار قرار گیرد.

وی با توجه به اهمیت شورای تامین مسکن بعنوان یکی از کارگروه‌های اصلی استان، خواستار برگزاری منطم و مداوم آن تا حصول نتیجه و راه اندازی مسکن جوانان شد.

محمد نوذری گفت: ساخت مسکن یک کار جمعی است و مربوط به نظام جمهوری اسلامی در راستای رفع مشکل محرومان و جوانان است و ضرورت دارد همه دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، قضایی و اجرایی پای کار باشند.

وی در پایان از تصویب هزینه های عوارض تغییر کاربری زمین شهرداری و بنیاد مسکن در سه قسط تا پایان سال جاری خبر داد و خواستار تهیه کامل اسناد مناقصه و پرداخت هزینه های فاز ۲ آن شد.

🗓 | چهار شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است