استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

نقض قانون از هیچ کس پذیرفته نیست

نقض قانون از هیچ کس پذیرفته نیست

💥نقض قانون از هیچ کس پذیرفته نیست

🔹معاون استاندار ایلام گفت: ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده در زمینه مبارزه با ویروس کرونا حتما باید رعایت شوند و در این زمینه نقض قانون از هیچ کس پذیرفته نیست.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- الیاس فتاحی در جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا افزود: شیوع سویه جدید در کشور آفریقای جنوبی نشان می دهد که اگر مراقب نباشیم احتمال شیوع پیک ششم کرونا در کشور ما نیز وجود دارد.

🔹وی با انتقاد از آمار پایین واکسیناسیون در برخی از شهرستان ها، خواستار اقناع مردم به تزریق واکسن برای مقابله با کرونا شد و ادامه داد: شهرستان هایی که آمار واکسیناسیون آنها پایین است، با استفاده از ظرفیت بالای بسیج خصوصاً طرح شهید سلیمانی، تدابیر لازم را اتخاذ و مردم را به تزریق واکسن تشویق کنند.

🔹معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش، بر بررسی دقیق وضعیت دانش آموزان مبتلا به کرونا تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش آموزان نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس دارد.

🔹وی تصریح کرد: واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان 12 تا 18 سال پیگیری، سیستم گرمایشی مدارس بررسی و در جهت رفع اشکال آنان اقدام شود.

🔹فتاحی با اشاره به تعطیلی مرز مهران برای مبتلایان به ویروس کرونا گفت: هرگونه ورود و خروج از مرز مهران بدون ارائه تست منفی کرونا ممنوع است.

🔹وی در پایان خواستار واکسیناسیون کامل پرسنل دانشگاه ها شد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مأموران بهداشت جهت برخورد با متخلفان بخصوص واحد های صنفی متخلف، همکاری لازم را به عمل آورند.


شنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است