استانداری ایلام

وزیر کشور تاکید کرد:

افزایش اختیارات استانداران که از رویکردهای دولت سیزدهم است، الگوی حکمرانی را در استان ها متحول خواهد کرد.

افزایش اختیارات استانداران که از رویکردهای دولت سیزدهم است، الگوی حکمرانی را در استان ها متحول خواهد کرد.

وزیر کشور تاکید کرد: افزایش اختیارات استانداران که از رویکردهای دولت سیزدهم است، الگوی حکمرانی را در استان ها متحول خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری احمد وحیدی روز دوشنبه در آیین معارفه استاندار جدید ایلام اظهار داشت: حرکت در چارچوب بیانیه دوم رهبر معظم انقلاب از مهم ترین اهداف دولت سیزدهم است و در این راستا تلاش خواهیم کرد با نگاه آرمان خواهانه و مبتنی بر واقعیت ها ایران اسلامی را بیش از پیش در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار دهیم.

وی افزود: درک عمیق گذشته و نگاه بلند به آینده همراه با توجه به نکات کلیدی باعث می شود کشور با شتاب بیشتری در مسیر بالندگی حرکت کند.

وزیر کشور یادآور شد: دولت سیزدهم در ابتدای کار با مسائل و مشکلات فوری روبرو بود که تلاش کرد با سامان دادن به آنها کشور را در ریل و مدار همیشگی قرار دهد که در این راستا افزایش ذخائر استراتژیک و تامین واکسن کرونا نیز با موفقیت حاصل شد.

وحیدی با اشاره به سیاست خارجی فعال دولت سیزدهم اضافه کرد: شرکت در نشست شانگهای و سازمان همکاری های اکو در طول سه ماه گذشته در این چارچوب شکل گرفته و تعامل سازنده با همسایگان نیز از اولویت های کاری دولت بوده است.

وزیر کشور تاکید کرد: وزارت کشور در حوزه تعیین استانداران بدور از مسائل حاشیه‌ای تلاش کرده افراد متعهد، کارآمد و انقلابی را در این مسند مهم و حساس برگزیند و تنها حرکت در جهت برنامه های دولت برای پیشرفت همه جانبه کشور را مد نظر داشته است.

وحیدی گفت: هر استانی ویژگی ها و  شرایط خاص خود را دارد و باید متناسب با این شرایط برنامه ها و الگوی پیشرفت را اجرایی کرد و دولت سیزدهم نیز این رویکرد را در رئوس برنامه های خود قرار داده است.


🗓 | دو شنبه ۸ آذر  ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است