استانداری ایلام

استاندار ایلام

ایلام، استانی نخبه پرور است/ملاک گزینش و انتخاب مدیران شایسته سالاری است/تخصص، تعهد، ولایت مداری و دست پاکی از ملاک های شایسته سالاری است

ایلام، استانی نخبه پرور است/ملاک گزینش و انتخاب مدیران شایسته سالاری است/تخصص، تعهد، ولایت مداری و دست پاکی از ملاک های شایسته سالاری است

حسن بهرام نیا:

ایلام، استانی نخبه پرور است/ملاک گزینش و انتخاب مدیران شایسته سالاری است/تخصص، تعهد، ولایت مداری و دست پاکی از ملاک های شایسته سالاری است/
 
⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در دیدار با اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر رئیسی، با بیان اينکه بنده  انقلابی و از ایثارگران هستم و افتخار حضور در جبهه را داشته که حتی برادرم در منطقه میمک نیز مجروح شد، اظهار داشت: من هم مثل شما دغدغه دفاع از نظام، ولایت و خدمت به مردم را دارم و از همه ارزش‌ها دفاع می کنم.

وی تخصص، تعهد، ولایت مداری و دست پاکی را از ملاک های شایسته سالاری دانست و ابراز داشت: ملاک گزینش و انتخابها مدیران در دولت جدید شایسته سالاری، فساد ستیزی و داشتن روحیه انقلابی و جهادی یعنی زود آمدن و دیر رفتن است.

استاندار ایلام با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت های استان گفت: تلاش خواهیم کرد در انتصابات بهترین افراد در مسند مدیریتی قرار گیرند.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه وامدار هیچ کس نیستم و همواره با تعامل و هم اندیشی مسائل استان را پیش می برم، گفت: همواره رهنمودها و مشاوره های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که نماینده مقام معظم رهبری هستند در امور اجرایی را نصب العین قرار می دهم و از مشاوره های نمایندگان استان، نخبگان، روحانیون معزز، ائمه جمعه، ستاد های انتخاباتی در پیشبرد امور مشاوره خواهم گرفت که انشاالله نتیجه این تعاملات ارزنده و عصاره این هم آوایی منتج به توسعه استان گردد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به منابع انسانی ارزشمند در استان گفت: بدور از سلایق سیاسی و جناحی استان ایلام، استانی نخبه پرور است، استانی که در سال‌های اخیر  ۵ استاندار و یک وزیر را در بدنه دولت ها داشته ظرفیت های عظیمی را برای توسعه و سرمایه گذاری دارد که بهره مندی از آن جز با همکاری و همدلی میسر نخواهد شد.

وی بیان کرد: نباید فرصت ها را از دست داد، باید تلاش کرد برای عبور از چالش های اقتصادی،  معیشتی ، بیکاری و ...با کاهش اصطکاک و روان کاری مطالبات مردم برآورده شود.

دکتر بهرام نیا با تاکید بر رویکرد توسعه محور و مشارکت جو، خواستار همراهی نخبگان در اجرای برنامه های کلان استان شد.
َ
وی در پایان گفت: مردم انتظاراتی دارند که باید تلاش کنیم، این انتظارات برآورده شود، همه ی دوستان همراهی کنند تا با خواست خدا امید را در دل جوانان و مردم عزیز زنده کنیم  و سیمای استان را متحول کنیم.

🗓 |چهار شنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400
@salam_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است