استانداری ایلام

الیاسپوریان مدیر کل امور بانوان استانداری

تجلیل از زنان کارگر فعال جامعه کار و تلاش

تجلیل از زنان کارگر فعال جامعه کار و تلاش

تجلیل از زنان کارگر فعال جامعه کار و تلاش
مراسم تجلیل از زنان کارگر فعال جامعه کار و تلاش استان ایلام در محل سالن جلسات اداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با حضور سرکار خانم الیاس پوریان مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام و سرپرست اداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام برگزار گردید.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی رونق تولید، حمایت از کارگران است گفت: چرخ‌های توسعه اقتصادی در دست کارگر است و استفاده از کالای ایرانی روح امید و سر زندگی را در جامعه کارگری ارتقا می‌دهد.
وی با بیان اینکه در هفته کارگر از زنان کارگر تجلیل می‌شود گفت: تجلیل از کارگران مخترع و مبتکر و زنان کارگر سرپرست خانوار و واحدهای تولیدی برتر و تجلیل از کارگران جانباز و ایثارگر شاغل در بنگاه‏های اقتصادی و سازمانهای تابعه در طول هفته کارگر برگزار می‌شود.
ایشان همچنین فضاسازی مناسب در جهت بزرگداشت مقام کارگر و تبلیغات محیطی در معابر عمومی با مضامین اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی کار و تلاش و تعاون و حمایت از کالای ایرانی نیز انجام می‌شود.
خانم الیاس پوریان مدیر کل امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت اسلام و انقلاب اسلامی در تکریم جامعه کارگری گفت: نیروی کار عامل تولید است؛ در انقلاب اسلامی نیز امام راحل به جامعه کارگری تأکید داشته‌اند و کارگران را مسئول آبادانی زمین می‌دانند، رهبری نیز می‌فرمایند کارگران ستون فقرات جامعه هستند. 
وی تأکید کرد: در اسلام و انقلاب اسلامی نگاه عالی و ممتاز به موضوع کارگر و زن وجود دارد . تعابیر درستی که رهبری و امام راحل به آن اشاره کرده‌اند در ادبیات دینی ما مطرح است، زنان دو مسئولیت برعهده دارند که در حوزه خانواده و جامعه است و کسی نمی‌تواند این ۲ را نفی کند و یکی را به دیگری  ترجیح دهد.

درپایان مراسم از زنان کارگر فعال جامعه کار و تلاش با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است