استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در دیدار با مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران:

به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز قاطبه مردم استان از نعمت گاز برخوردار هستند/از سرمایه‌های ملی به نحوی استفاده کنیم که نسل آینده هم از این نعمات برخوردار باشند

به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز قاطبه مردم استان از نعمت گاز برخوردار هستند/از سرمایه‌های ملی به نحوی استفاده کنیم که نسل آینده هم از این نعمات برخوردار باشند

‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار در دیدار با مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران:
✔️ به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز قاطبه مردم استان از نعمت گاز برخوردار هستند/از سرمایه‌های ملی به نحوی استفاده کنیم که نسل آینده هم از این نعمات برخوردار باشند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در این دیدار با سید جلال نورموسوی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با عنوان این مطلب که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز عمده مردم استان از نعمت گاز برخوردارند، اظهار داشت: استان ایلام چون نفت و گاز خیز بوده استفاده از نعمت گاز جزو مطالبات مردم بوده که الحمدلله این مهم به خوبی در استان در سالهای اخیر به انجام رسیده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در ادامه با تشکر از مدیرعامل سابق شرکت گاز گفت: آقای شمس اللهی در این مدت خدمات خوبی داشتند که از ایشان تشکر و قدردانی دارم و برای آقای کشاورز مدیرعامل جدید هم آرزوی توفیق دارم.

 وی در ادامه گفت: در بحث سیاست های جدید از استان های پیشرو باشیم و بتوانیم از سرمایه ملی را به نحوی استفاده کنیم که نسل آینده هم از این نعمات برخوردار باشند.

محمد سبحان حسنی با اشاره به بحث صادرات گاز به کشور عراق افزود:  صادرات گاز از مسیر استان ایلام در حال انجام است و مشکلاتی در خصوص مباحث کارگری وجود داشت که اگر در بحث حفاظت از خطوط انتقال گاز از این نیروها استفاده شود بسیاری از نارضایتی ها مرتفع خواهد شد.

سید جلال نورموسوی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران  نیز در این دیدار گفت: هوشمندسازی و بهینه سازی از مهمترین اقدامات شرکت گاز است و در این راستا صرفه جویی های گسترده ای را در بحث گاز و افزایش بهره‌وری در سیستم های گرمایشی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران است.

نور موسوی افزود: در کمتر از یک سال در بخش خانگی و تجاری تا ۳۰ درصد  صرفه جویی ایجاد شده که باید تلاش کنیم این را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: در ادارات هم بهره وری باید بسیار بیشتر صورت گیرد و راندمان سیستم ها باید به بالای ۷۰ درصد افزایش یابد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است